طرز تهیه میلک شیک انبه

طرز تهیه میلک شیک انبه شیک انبه بدون بستنی طرز تهیه شیک انبه با بستنی طرز تهیه شیک انبه و موز طرز تهیه میلک شیک مخصوص قیمت شیک انبه طرز تهیه شیک انبه و آناناس شیک انبه و بستنی

میلک شیک انبه یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد و طعم های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک انبه در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
انبه رسیده۲ عدد
بستنی وانیلی لیوانی۲ عدد
شیر خنک۱ لیوان سرخالی
خامه صبحانه (اختیاری)۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه میلک شیک انبه

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک انبه خوشمزه در ابتدای کار پوست انبه های را جدا کرده و به صورت درشت خرد می کنیم، سپس مقداری از انبه ها را به صورت مکعبی خرد کرده و کنار می گذاریم و مابقی آنها را درون فریزر قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا شیر را درون فریزر گذاشته و اجازه می دهیم، شیر و انبه به مدت ۴۰ دقیقه درون فریزر بمانند تا کاملا منجمد و یخمکی شوند. پس از گذشت این زمان انبه و شیر را از فریزر خارج کرده و درون غذاساز یا میکسر می ریزیم.

مرحله سوم

در ادامه بستنی وانیلی را به غذاساز اضافه کرده و در صورت تمایل برای طعم دهی بهتر خامه صبحانه را به غذاساز می افزاییم. حالا مواد درون غذاساز را به خوبی میکس می کنیم تا مواد کاملا پوره و یکدست شوند.

مرحله چهارم

در صورت تمایل به داشتن میلک شیک غلیظ، مقدار بستنی را افزایش داده و در صورت تمایل به داشتن میلک شیک رقیق مقدار شیر را به ۳ لیوان افزایش دهید. در ادامه میلک شیک را درون لیوان های سرومان می ریزیم.

مرحله پنجم

حالا انبه های خرد شده را به میلک شیک اضافه کرده و به دلخواه با خامه قنادی و خلال پسته تزیین می کنیم. در صورت تمایل می توانید از انواع میوه ها مثل موز، توت فرنگی، شاتوت .. نیز در تهیه این نوشیدنی استفاده کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 23 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.