طرز تهیه ترافل نارگیلی

ترافل نارگیلی با شیر عسلی , طرز تهیه ترافل نارگیلی

ترافل نارگیلی یکی از انواع شیرینی های ساده و خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترافل نارگیلی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم ترافل نارگیلی
شکلات سفید۲۰۰ گرم
پودر نارگیل چرب۲۰۰ گرم
خامه صبحانه۱۰۰ گرم

طرز تهیه ترافل نارگیلی

مرحله اول

برای تهیه ترافل نارگیلی خوشمزه ابتدا درون یک کاسه مناسب قابل حرارت شکلات سفید را به همراه خامه صبحانه می ریزیم، سپس روی بخار غیر مستقیم کتری قرار می دهیم و بنماری می کنیم تا شکلات و خامه ذوب شوند.

مرحله دوم

حالا زمانی که شکلات و خامه با هم یکدست شدند، پودر نارگیل چرب را به اندازه ای اضافه می کنیم تا مواد جمع شود و به حالتی که بتوان آن را فرم داد درآید. در همین حین به هم زدن ترافل ادامه می دهیم تا مواد یکدست شوند.

مرحله سوم

در این مرحله مقداری از مایه ترافل نارگیلی بر می داریم، سپس با دست به صورت گرد می کنیم. در ادامه درون یک کاسه مناسب مقداری پودر نارگیل می ریزیم و ترافل ها را درون پودر نارگیل قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا ترافل ها را درون پودر نارگیل می غلطانیم تا پودر نارگیل آنها را کاملا کاور کند. در ادامه تمام این مراحل را به همین شکل ادامه می دهیم تا مایه ترافل تمام شود. حالا ترافل های نارگیلی را درون کپسول کاغذی قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در نهایت ترافل ها را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا کمی خنک شوند. پس از گذشت این زمان ترافل های نارگیلی را از یخچال خارج کرده و در ظرف مورد نظرمان می چینیم، سپس به همراه چای سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 8 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.