طرز تهیه قارچ استراگانوف

طرز تهیه قارچ استراگانوف طرز تهیه استراگانوف سبزیجات طرز تهیه بیف استروگانف با قارچ قارچ استروگانف

قارچ استراگانوف یکی از انواع غذاهای خوشمزه روسی است که به صورت گیاهی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قارچ استراگانوف در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
پیاز قرمز۱ عدد
سیر۲ حبه
قارچ۳۰۰ گرم
جعفری خشک۱ قاشق غذاخوری
جعفری تازه۲ قاشق غذاخوری
پاپریکا۱ قاشق چایخوری
سس سویا۱ قاشق چایخوری
ماست۴ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه و نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه قارچ استراگانوف

مرحله اول

برای تهیه قارچ استراگانوف ساده ابتدای کار پوست پیاز را جدا می کنیم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت متوسط قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم.

مرحله دوم

حالا پیاز را به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود. در ادامه قارچ را می شوییم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم، سپس پوست سیر را جدا می کنیم و با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله سیر را به پیاز اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا عطر سیر آزاد شود، سپس قارچ را اضافه می کنیم و به مدت ۶ دقیقه به تفت دادن ادامه می دهیم تا قارچ نرم شود. در ادامه جعفری را می شوییم.

مرحله چهارم

حالا جعفری را درون آبکش قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم آب اضافی آن خارج شود. در ادامه جعفری را روی تخته گوشت قرار می دهیم و به صورت ریز خرد می کنیم. حالا جعفری خشک را به همراه پودر پاپریکا به قارچ اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پس از گذشت ۱ دقیقه سس سویا را به مخلوط قارچ اضافه می کنیم و به مدت ۵ دقیقه تفت می دهیم تا سس غلیظ شود. در ادامه تابه را از روی حرارت بر می داریم، سپس ماست را با همزن برقی به مدت ۵ دقیقه هم می زنیم.

مرحله ششم

در نهایت ماست را به همراه فلفل سیاه به غذا اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. در ادامه قارچ استراگانوف را به همراه پوره سیب زمینی و جعفری خرد شده سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 7 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.