طرز تهیه شنیسل گوشت

طرز تهیه شنیسل گوشت , دستور پخت شنیسل گوشت گوساله و گوسفندی

شنیسل گوشت یکی از غذاهای معروف کشور آلمان است که با طعم ها و رسپی های بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شنیسل گوشت در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت راسته گوساله۱ کیلو گرم
پودر سوخاری۱ لیوان
تخم‌ مرغ۲ عدد
نمک، فلفل سیاه و روغن مایعبه مقدار کافی

طرز تهیه شنیسل گوشت

مرحله اول

برای تهیه شنیسل گوشت خوشمزه ابتدای کار گوشت گوساله را به صورت ورقه ای خرد می کنیم، سپس هر تکه را با گوشتکوب می کوبیم تا کاملا پهن و نازک شود. در ادامه تخم مرغ را به همراه نمک و فلفل سیاه درون یک ظرف مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ را با چنگال هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لختگی خارج شود. در ادامه تکه های گوشت را درون پودر سوخاری می غلطانیم تا گوشت را کاملا کاور کند. در ادامه گوشت را از پودر سوخاری خارج می کنیم و درون تخم مرغ قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله اجازه می دهیم گوشت به تخم مرغ آغشته شود، سپس مجددا گوشت را از تخم مرغ خارج می کنیم و درون پودر سوخاری قرار داده و اجازه می دهیم گوشت را کاملا پوشش بدهد. در ادامه یک تابه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم، سپس اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود. در ادامه شنیسل های گوشت را درون تابه قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم با حرارت ملایم به طور کامل سرخ شوند.

مرحله پنجم

پس از اینکه یک سمت شنیسل ها به طور کامل سرخ شد، آنها را بر می گردانیم و اجازه می دهیم سمت دیگرشان نیز سرخ شود. به همین ترتیب تمام شنیسل ها را درون روغن داغ به صورت یکدست سرخ می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت شنسل ها سرخ شده را روی دستمال حوله ای قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم روغن اضافی آن ها کاملا کشیده شود. در آخر شنیسل های گوشت را به همراه سبزیجات سرخ شده سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.