طرز تهیه پودر چغندر قرمز لبو

لبو خشک شده برای چی خوبه طرز تهیه پودر لبو برای تزیین برنج پودر لبو برای چی خوبه لبو خشک شده برای چای پودر لبو برای چی خوبه نی نی سایت طرز تهیه دمنوش لبو و دارچین فروش پودر چغندر قرمز طرز تهیه لبوی خشک شده

پودر چغندر قرمز که با نام پودر لبو هم شناخته می شود یکی از چاشنی ها و رنگ دهنده های طبیعی برای تهیه انواع غذا و شیرینی است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر چغندر قرمز لبو در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم پودر چغندر قرمز لبو
چغندر قرمز۱ کیلو گرم

طرز تهیه پودر چغندر قرمز لبو

 

مرحله اول

برای تهیه پودر چغندر قرمز لبو خانگی ابتدای کار چغندر را تمیز می شوییم، سپس خشک می کنیم و پوست آن را به همراه ابتدا و انتهای آن کاملا جدا می کنیم. در ادامه چغندر ها را به صورت ورقه ای نازک برش می زنیم.

 

مرحله دوم

در این مرحله برای خشک کردن چغندر ها می توانیم از دستگاه میوه خشک کن، بخاری، شوفاژ و یا تابش مستقیم نور خورشید استفاده کنیم. در ادامه روی سطح شوفاژ را با ورق فویل آلومینیومی می پوشانیم.

 

مرحله سوم

در این مرحله برش های چغندر قرمز را روی ورق فویل می چینیم، سپس اجازه می دهیم کاملا خشک شوند. در ادامه پس از گذشت ۱ روز چغندر های قرمز را بر می گردانیم و اجازه می دهیم کاملا خشک شوند.

 

مرحله چهارم

حالا پس از گذشت ۱ روز چغندر ها را تست می کنیم در صورتی که کاملا خشک شدند آن ها را از روی شوفاژ بر می داریم. در ادامه برش های چقندر را درون غذاساز می ریزیم، سپس میکس می کنیم تا کاملا پودر شود.

 

مرحله پنجم

در نهایت پودر چغندر را درون الک می ریزیم و الک می کنیم تا کاملا صاف و یکدست شود. در آخر پودر چغندر را درون یک ظرف مناسب می ریزیم، سپس درب آن را می بندیم و برای تزئین پلو یا انواع شربت استفاده می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 28 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.