طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی دونفره طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی و موز فیلم طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی بدون بستنی شیک توت فرنگی و موز با بستنی عکس شیک توت فرنگی طرز تهیه شیک توت فرنگی کافی شاپی شیک شکلات و توت فرنگی

میلک شیک توت فرنگی یکی از نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که معمولا در روزهای گرم تابستانی سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
توت فرنگى۲ لیوان
شیر۲ لیوان
عسل یا شکر (اختیاری)۲ قاشق غذاخوری
بستنى وانیلى یا توت فرنگى۲ لیوان

طرز تهیه میلک شیک

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار توت فرنگی ها را می شوییم، سپس به صورت درشت خرد می کنیم. در ادامه اسلایس های توت فرنگی را به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون فریزر قرار می دهیم.

مرحله دوم

منجمد کردن توت فرنگی ها باعث می شود که از یخ درون نوشیدنی استفاده نکنیم. پس از گذشت این زمان توت فرنگی ها را از فریزر خارج کرده، سپس به همراه شیر و بستنی توت فرنگی درون غذاساز یا میکسر می ریزیم.

مرحله سوم

در صورت تمایل عسل را به غذاساز اضافه کرده، سپس میکس می کنیم تا مواد کاملا ترکیب و یکدست شوند. در صورتی که زمان کافی برای منجمد کردن توت فرنگی ها نداشتیم، از چند قالب یخ استفاده می کنیم.

مرحله چهارم

در ادامه دو لیوان مناسب برای سرو انتخاب می کنیم، سپس به اندازه ای که گنجایش آن ها پر شود از میلک شیک درون آن ها می ریزیم. حالا به دلخواه میلک شیک را با اسکوپ بستنی و اسلایس توت فرنگی تزئین می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 8 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.