طرز تهیه اسنک پیتزایی

طرز تهیه اسنک پیتزایی با ساندویچ ساز , طرز تهیه اسنک پیتزایی با ماهیتابه

اسنک پیتزایی یکی از فست فودهای خوشمزه و پرطرفدار است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک پیتزایی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت چرخ کرده۳۰۰ گرم
قارچ۱۵۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد
پیاز۱ عدد
رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزابه مقدار کافی
سس کچاپبه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و پودر آویشنبه مقدار کافی
نان تستبه تعداد کافی

طرز تهیه اسنک پیتزایی

مرحله اول

برای تهیه اسنک پیتزایی خوشمزه در ابتدای کار پیاز و فلفل دلمه ای را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس قارچ را به صورت ورقه ای نازک برش می زنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا مقداری روغن مایع به تابه اضافه کرده و بلافاصله پیاز را درون تابه می ریزیم، سپس تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود. در ادامه گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم.

مرحله سوم

زمانی که گوشت تغییر رنگ داد، مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن به تابه می افزاییم، سپس تفت می دهیم تا ادویه ها کاملا سرخ شود. در ادامه فلفل دلمه ای را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم.

مرحله چهارم

پس از اینکه فلفل دلمه ای نرم شد، قارچ را به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا آب اضافی آن کشیده شود. در ادامه مواد درون تابه را به یک سمت می بریم و رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

حالا رب گوجه فرنگی را تفت می دهیم تا سرخ شود، سپس با باقی مواد مخلوط می کنیم. در ادامه روی نان تست را مقداری سس کچاپ می ریزیم، سپس با قاشق پخش کرده و کمی پنیر پیتزا روی نان می ریزیم.

مرحله ششم

در ادامه ۱ قاشق غذاخوری از مواد گوشتی روی پنیر پیتزا ریخته و مجددا روی مواد را با پنیر پیتزا می پوشانیم، سپس یک عدد نان تست روی مواد قرار می دهیم. حالا به همین ترتیب اسنک ها را آماده می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله دستگاه اسنک ساز را روشن کرده تا به خوبی گرم شود، سپس نان تست ها را درون دستگاه قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه درون اسنک ساز بمانند تا کاملا سرخ و تست شوند.

مرحله نهم

پس از گذشت این زمان اسنک ها را از دستگاه خارج کرده و درون ظرف مورد نظرمان می چینیم. در نهایت اسنک های پیتزایی را به همراه سس کچاپ، سس خردل و سس سفید سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 24 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.