طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با شیر و بستنی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و بستنی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی رژیمی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی بدون مخلوط کن طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و موز با بستنی فیلم اسموتی توت فرنگی اسموتی توت فرنگی با بستنی وانیلی اسموتی توت فرنگی و موز با خامه

اسموتی توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که با ترکیبات و دستورهای متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسموتی توت فرنگی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
ژله توت فرنگی۱ بسته
توت فرنگی۱ لیوان
بستنی وانیلی۱ لیوان
آب جوش۱٫۵ لیوان

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار ژله را به همراه آب جوش درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس کاسه را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری بنماری می کنیم تا ذرات ژله کاملا حل شود.

مرحله دوم

در این مرحله ژله را درون یک ظرف پیرکس ریخته و آنرا به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا ببندد. در ادامه بستنی را ۱۰ دقیقه قبل از درست کردن اسموتی از فریزر خارج کرده تا کمی شل شود.

مرحله سوم

حالا ژله را از یخچال خارج کرده و به صورت مکعبی برش می زنیم، سپس برش های ژله را از ظرف خارج کرده و درون مخلوط کن می ریزیم. در ادامه توت فرنگی ها را پس از شستشو خرد کرده و درون مخلوط کن می ریزیم.

مرحله چهارم

در این مرحله بستنی را به مخلوط کن اضافه کرده، سپس به خوبی می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. حالا اسموتی توت فرنگی را درون ظرف های سرومان ریخته و با اسلایس های توت فرنگی تزیین می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 1 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.