طرز تهیه قارچ کبابی

طرز تهیه قارچ کبابی در فر طرز تهیه قارچ کبابی با سس مایونز طرز تهیه قارچ کبابی روی گاز طرز تهیه قارچ کبابی در ماهیتابه طرز تهیه قارچ کبابی در مایکروویو طرز تهیه قارچ کبابی با ماست طرز تهیه قارچ کبابی روی ذغال طرز تهیه قارچ کبابی با پنیر پیتزا

قارچ کبابی یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و لذیذ است که معمولا در کنار انواع کباب ها سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قارچ کبابی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
قارچ۴۰۰ گرم
پوره فلفل تند۱ قاشق چایخوری
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
جعفری تازه۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتونبه مقدار کافی
سس قرمز تندبه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و پودر سیربه مقدار کافی

طرز تهیه قارچ کبابی

مرحله اول

برای تهیه قارچ کبابی خوشمزه در ابتدای کار قارچ را شسته و درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی شان خارج شود. حالا قارچ را درون یک کاسه نسبتا بزرگی ریخته و مقداری روغن زیتون به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا مقداری سس قرمز تند، نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه پوره فلفل تند را به همراه آب لیمو ترش تازه به کاسه افزوده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله سوم

در این مرحله جعفری را شسته و به صورت ریز خرد می کنیم، سپس به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم. حالا روی کاسه را با درپوش می پوشانیم و اجازه می دهیم قارچ به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال بماند.

مرحله چهارم

پس از گذشت این مدت، زمانی که قارچ به خوبی مزه دار شد کاسه را از یخچال خارج می کنیم. حالا برای اینکه قارچ هنگام سیخ کشیدن ترک بر ندارد، قارچ را کمی فشار می دهیم تا بافت قارچ کاملا فشرده شود.

مرحله پنجم

در این مرحله قارچ ها را به سیخ می کشیم، سپس روی حرارت زغال کباب می کنیم. در نهایت قارچ های کبابی را درون ظرف مورد نظرمان می کشیم، سپس با اسلایس های لیمو ترش و مقداری ریحان تزیین می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 24 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.