طرز تهیه موس توت فرنگی

طرز تهیه موس توت فرنگی با ژله موس توت فرنگی با بیسکویت طرز تهیه موس توت فرنگی قالبی طرز تهیه موس میوه ای شارلوت موس توت فرنگی موس ژله توت فرنگی طرز تهیه چیز کیک موس شکلاتی

موس توت فرنگی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه موس توت فرنگی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم موس توت فرنگی
بستنی وانیلی۲ لیوان
پودر ژلاتین۱ قاشق غذاخوری
آب جوش۱٫۵ لیوان
ژله توت فرنگی۱ بسته
آب سرد¼ پیمانه

طرز تهیه موس توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه موس توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل بستنی وانیلی را از یخچال خارج کرده و اجازه می دهیم کاملا آب شود. حالا ژلاتین را با آب سرد مخلوط کرده و روی حرارت بخار کتری بنماری می کنیم.

مرحله دوم

زمانی که ژلاتین کاملا شفاف شد، از روی کتری برداشته و اجازه می دهیم کاملا خنک شود. حالا ژلاتین را به یک لیوان بستنی ذوب شده اضافه کرده و مخلوط می کنیم، سپس درون ظرف های سرومان می ریزیم.

مرحله سوم

حالا ظرف ها را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا لایه بستنی ببندد، سپس پودر ژله را به همراه آب جوش مخلوط کرده و بنماری می کنیم تا ذرات ژله کاملا حل شوند. در ادامه مقداری از مایه ژله را به بستنی می افزاییم.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید زمانی که بستنی به رنگ صورتی کمرنگ درآمد اضافه کردن ژله را متوقف می کنیم. حالا ظرف ها را از یخچال خارج کرده و یک لایه از مایه ژله بستنی روی لایه قبلی ریخته و مجددا درون یخچال می گذاریم.

مرحله پنجم

پس از گذشت ۳۰ دقیقه مجددا ظرف ها را از یخچال خارج کرده و باقی مانده ژله را روی لایه های قبلی می ریزیم، سپس به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا موس توت فرنگی سفت شود. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 30 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.