طرز تهیه توپک مرغ

طرز تهیه توپک مرغ و سیب زمینی طرز تهیه توپک مرغ و پنیر فیلم طرز تهیه توپک مرغ طرز تهیه توپک مرغ ساده طرز تهیه توپک سیب زمینی طرز تهیه توپک مرغ و قارچ توپک پنیری با مرغ و سیب زمینی طرز تهیه توپک مرغ سوخاری

توپک مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد ساده ای درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه توپک مرغ در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۳۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
سیر۲ حبه
تخم مرغ۲ عدد
جعفری۳ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا۵۰ گرم
آردبه مقدار کافی
پودر سوخاریبه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه توپک مرغ

مرحله اول

برای تهیه توپک مرغ خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را درون یک کاسه مناسب چرخ می کنیم، سپس سیر و پیاز را با دندانه های ریز رنده، رنده کرده و از صافی رد می کنیم تا آب اضافی شان کاملا گرفته شود.

مرحله دوم

حالا جعفری را شسته و به صورت ریز خرد می کنیم، سپس به همراه پیاز، سیر و مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه پنیر پیتزا را به همراه تخم مرغ به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا مواد درون کاسه را با دست به خوبی ورز می دهیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند. در ادامه با دست مرطوب از مواد به اندازه یک نارنگی کوچک جدا کرده و به شکل توپ فرم می دهیم، سپس درون آرد سفید می غلطانیم.

مرحله چهارم

در ادامه توپک ها را به ترتیب درون تخم مرغ، سپس درون آرد سوخاری می غلطانیم تا سطح آنها را کاملا کاور کند. حالا یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم گذاشته و به اندازه ای که توپک ها غوطه ور بمانند روغن می افزاییم.

مرحله پنجم

حالا اجازه می دهیم روغن به خوبی داغ شود، سپس توپک ها را درون روغن انداخته و کاملا سرخ می کنیم تا طلایی شوند. در نهایت توپک های سرخ شده را روی دستمال قرار می دهیم تا روغن اضافی شان کشیده شود. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.