طرز تهیه پیاز داغ

طرز تهیه پیاز داغ عسلی طرز تهیه پیاز داغ برای فریزر نی نی سایت طرز تهیه پیاز داغ خشک طرز تهیه پیاز داغ و نعنا داغ طرز تهیه پیاز داغ کرانچی طرز تهیه پیاز داغ مجلسی نی نی سایت طرز تهیه پیاز داغ فریزری طرز تهیه پیاز داغ برای آش

پیاز داغ یکی از اصلی ترین چاشنی های انواع غذای ایرانی است که در خوشمزه تر شدن غذا موثر می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیاز داغ در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم پیاز داغ
پیاز۱ کیلوگرم
نمکبه مقدار کافی
روغن سرخ کردنیبه مقدار کافی

طرز تهیه پیاز داغ

مرحله اول

برای تهیه پیاز داغ به روش مجلسی در ابتدای کار یک قابلمه را تا نیمه پر از آب کرده و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب به نقطه جوش برسد. حالا پیازها را به صورت خلالی نازک و یکدست کاملا خرد می کنیم.

مرحله دوم

زمانی که آب جوش آمد پیازهای خرد شده را به همراه مقداری نمک درون قابلمه ریخته و اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه درون آب جوش بماند، سپس قابلمه را از روی حرارت کنار گذاشته و پیاز را درون آبکش می ریزیم.

مرحله سوم

زمانی که آب اضافی پیاز خارج شد آنرا روی یک دستمال حوله ای به صورت پخش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی شان کاملا خارج شود. حالا مقداری روغن مایع و زردچوبه درون یک قابلمه مناسب می ریزیم.

مرحله چهارم

در ادامه قابلمه را روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس پیاز خرد شده را به قابلمه اضافه کرده و به صورت مداوم مخلوط می کنیم تا پیازها به صورت یکدست سرخ و طلایی شوند.

مرحله پنجم

زمانی که پیازها طلایی و سرخ شدند بلافاصله آنها را از روغن جدا کرده و درون آبکش می ریزیم تا روغن اضافی شان خارج شود. در نهایت پیاز داغ را برای انواع غذاها و یا تزیین آنها می توانید استفاده کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.