طرز تهیه فیله استریپس

طرز تهیه فیله استریپس پولکی طرز تهیه فیله سوخاری پولکی طرز تهیه فیله استریپس با پودر سوخاری طرز تهیه فیله استریپس در فر طرز تهیه سس برای فیله استریپس فیلم تهیه فیله استریپس طرز تهیه فیله سوخاری فست فودی طرز تهیه فیله سوخاری رستورانی

فیله استریپس یکی از انواع غذاهای خوشمزه فست فودی است که در دسته بندی غذاهای سوخاری قرار می گیرد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فیله استریپس در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
فیله مرغ۱۲ عدد
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۱ قاشق غذاخوری
آرد۳۵۰ گرم
آب و یخبه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و آویشنبه مقدار کافی
پودر سیر، پاپریکا و پولبیبربه مقدار کافی

طرز تهیه فیله استریپس

مرحله اول

برای تهیه فیله استریپس خوشمزه ابتدای کار یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس فیله های مرغ را درون کاسه قرار می دهیم. در ادامه مقداری نمک، فلفل سیاه، آویشن، پودر سیر، پاپریکا و پولبیبر به فیله مرغ اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا سس خردل و روغن زیتون را روی فیله های مرغ می ریزیم، سپس با دست خوب ماساژ می دهیم تا فیله ها به ادویه ها و سس آغشته شود. در ادامه روی کاسه را می پوشانیم، سپس به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله سوم

پس از گذشت این زمان وقتی فیله های مرغ مزه دار شدند، آن ها را از یخچال خارج می کنیم. در ادامه درون یک کاسه مجزا آرد را می ریزیم، سپس مقداری نمک، فلفل سیاه، آویشن، پودر سیر، پاپریکا و پولبیبر درون آرد می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا آرد را خوب مخلوط می کنیم، تا مواد با هم ترکیب شود. در ادامه درون یک کاسه جداگانه آب و مقدار زیادی یخ می ریزیم. حالا فیله های مرغ را ابتدا درون مخلوط آرد می بریم تا آرد به همه قسمت های فیله مرغ برسد.

مرحله پنجم

در این مرحله فیله مرغ آغشته به آرد را درون آب و یخ می بریم پس از چند ثانیه مجددا آن را درون مخلوط آرد قرار می دهیم، سپس با دست یا به روش چرخشی آرد را به خورد فیله می دهیم تا فیله حالت پولکی پیدا کند.

مرحله ششم

بسته به سلیقه می توانید این کار را چند مرتبه انجام دهید تا مرغ پولکی تر شود. در ادامه یک تابه مناسب انتخاب می کنیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و تا اندازه ای که فیله ها درون آن شناور بماند روغن می ریزیم.

مرحله هفتم

در نهایت فیله های پولکی شده را درون تابه قرار می دهیم و اجازه می دهیم کاملا سرخ شود، وقتی یک طرف آن سرخ شد بر می گردانیم تا طرف دیگر هم نیز سرخ شود. در آخر درون ظرف مورد نظر بگذارید و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 18 آذر 1400
کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.