طرز تهیه شربت آلوورا

فیلم طرز تهیه شربت آلوورا طرز تهیه شربت آلوورا با شکر طرز تهیه شربت آلوورا ایرانی شربت آلوورا برای معده شربت آلوورا برای چی خوبه طرز تهیه آلوورا شربت آلوورا برای کرونا طرز تهیه شربت آلوورا اپارات

شربت آلوورا  یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و ساده بین المللی است که دارای خواص بسیار زیادی می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت آلوورا در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
برگ بزرگ آلوورا۱ عدد
عسل۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازه۱ عدد

طرز تهیه شربت آلوورا

مرحله اول

برای تهیه شربت آلوورا خوشمزه ابتدای کار برگ آلوورا را به تکه های کوچک تقسیم می کنیم، سپس پوست آن را به طور کامل جدا می کنیم. در ادامه ژله آلوورا را به آرامی با چاقو جدا می کنیم و روی تخته گوشت قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا ژله آلوورا را به صورت مکعبی خرد می کنیم و درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه مقداری آب روی ژله های آلوورا اضافه می کنیم، سپس با دست خوب ماساژ می دهیم تا ژله ها کاملا شسته شوند.

مرحله سوم

در این مرحله ژله ها را درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی شان خارج شود. در ادامه ژله های آلوورا را مجددا درون کاسه می ریزیم و مقداری آب سرد روی آن ها اضافه می کنیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۲۰ دقیقه درون آب سرد بمانند.

مرحله چهارم

حالا چند مرتبه آب ژله ها را عوض می کنیم تا تلخی ژله ها کاملا گرفته شود. در ادامه زمانی که تلخی ژله آلوورا گرفته شد، نیمی از ژله ها را به همراه عسل و آب لیمو ترش تازه درون غذاساز یا بلندر می ریزیم، سپس میکس یا مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله برای درست کردن پالپ آلوورا مابقی ژله ها را روی تخته گوشت قرار می دهیم و با کمک چاقو به تکه های کوچک تقسیم می کنیم. در ادامه شربت آلوورا را درون لیوان سرو می ریزیم، سپس روی آن آب اضافه می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت پالپ های ژله آلوورا را به همراه تکه های یخ درون لیوان سرو می ریزیم، سپس مخلوط کرده و سرو می کنیم. در صورت تمایل می توانیم کمی زعفران به شربت اضافه کنیم تا رنگ بهتری داشته باشد. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 9 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.