طرز تهیه سوپ اسفناج

طرز تهیه سوپ اسفناج با جو طرز تهیه سوپ اسفناج و قارچ طرز تهیه سوپ اسفناج با رشته طرز تهیه سوپ اسفناج و هویج طرز تهیه سوپ اسفناج رستورانی طرز تهیه سوپ اسفناج مجلسی طرز تهیه سوپ اسفناج و مرغ طرز تهیه سوپ اسفناج با برنج

سوپ اسفناج یکی از انواع پیش غذاهای کمتر شناخته شده در میان کدبانوهای ایرانی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ اسفناج در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
اسفناج۲۰۰ گرم
قارچ۲۰۰ گرم
شیر۱ لیوان
آب جوش۱ لیوان
عصاره سبزیجات۲ عدد
برنج½ پیمانه
نخود فرنگى۱۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ اسفناج

مرحله اول

برای تهیه سوپ اسفناج ساده در ابتدای کار اسفناج را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود. در ادامه اسفناج را به همراه شیر درون غذاساز می ریزیم.

مرحله دوم

حالا اسفناج و شیر را با هم میکس می کنیم تا یکدست شوند. در ادامه مخلوط شیر و اسفناج را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. حالا عصاره سبزیجات را درون آب جوش می ریزیم و هم می زنیم.

مرحله سوم

در این مرحله زمانی که عصاره سبزیجات درون آب جوش حل شد آن را درون قابلمه حاوی پوره اسفناج می ریزیم. در ادامه برنج را می شوییم و به پوره اسفناج اضافه می کنیم، سپس قارچ را می شوییم و به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می کنیم اسفناج نیم پز شود، سپس قارچ اسلایس شده را به همراه آب لیمو ترش تازه و نخود فرنگی به سوپ اضافه می کنیم و هم می زنیم. در ادامه اجازه می دهیم سوپ کاملا بپزد و جا بیوفتد.

مرحله پنجم

در این مرحله زمانی که سوپ کاملا جا افتاد نمک و فلفل سیاه آن را اندازه می دهیم و پس از ۵ دقیقه جوش زدن از روی حرارت بر می داریم. در ادامه سوپ را درون غذاساز می ریزیم و کاملا میکس می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت سوپ اسفناج پوره شده را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم، سپس با خامه صبحانه تزئین می کنیم. در ادامه سوپ اسفناج را به همراه نان تازه و آب لیمو ترش تازه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 21 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.