طرز تهیه ساندویچ میگو

طرز تهیه ساندویچ میگو بندری ساندویچ میگو و سیب زمینی طرز تهیه ساندویچ دریایی طرز تهیه ساندویچ فومو ساندویچ میگو سامان گلریز

ساندویچ میگو یکی از انواع غذاهای سالم و بسیار خوشمزه دریایی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ میگو در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
میگو۵۰۰ گرم
پیاز۲ عدد
سیب‌ زمینی۲ عدد
رب گوجه فرنگیبه مقدار کافی
زردچوبه، فلفل‌ سیاه و فلفل قرمزبه مقدار کافی
پودر دارچین، نمک و روغن مایعبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ میگو

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ میگو بندری ابتدای کار پوست پیاز ها را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت خلالی نازک خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا پیاز را به تابه اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا پیاز سبک و کاراملی شود. در ادامه میگو را به پیاز اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم و اجازه می دهیم میگو کاملا پخته شود. در ادامه مقداری نمک به میگو اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله زردچوبه، فلفل‌ سیاه، فلفل قرمز و پودر دارچین را به میگو اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها از بین برود و سرخ شوند. در ادامه رب گوجه فرنگی را به میگو اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

مرحله چهارم

حالا زمانی که بوی خامی رب گوجه فرنگی از بین رفت اجازه می دهیم میگو به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه تفت بخورد تا کاملا پخته شود. در همین حین پوست سیب زمینی را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت نگینی خرد می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله یک تابه جداگانه روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود. در ادامه سیب زمینی را درون تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا کاملا سرخ شود.

مرحله ششم

در نهایت سیب زمینی سرخ شده را به مواد میگو اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. پس از گذشت ۵ دقیقه حرارت را خاموش می کنیم، سپس مخلوط میگو را به همراه نان باگت سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 14 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.