طرز تهیه ساندویچ مرغ

طرز تهیه ساندویچ مرغ فست فودی طرز تهیه ساندویچ مرغ خوشمزه و مجلسی طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده فیلم طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده طرز تهیه ساندویچ مرغ فوری طرز تهیه ساندویچ مرغ نی نی سایت طرز تهیه ساندویچ مرغ بدون قارچ

ساندویچ مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۴۰۰ گرم
پیاز بزرگ۱ عدد
قارچ۸ عدد
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
ماست۳ قاشق غذاخوری
سیر۱ حبه
نان باگت۴ عدد
جعفری۳۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ مرغ

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ مرغ مجلسی در ابتدای کار سینه مرغ را درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم، سپس سیر را به همراه نمک و فلفل سیاه درون قابلمه اضافه می کنیم. در ادامه تا اندازه ای که روی سینه مرغ را بگیرد آب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و اجازه می دهیم سینه مرغ به مدت ۴۵ دقیقه درون آب جوش بماند تا گوشت آن کاملا پخته شود. پس از این مدت مرغ را از قابلمه خارج می کنیم و اجازه می دهیم کاملا خنک شود.

مرحله سوم

در این مرحله سینه مرغ را با چنگال ریش ریش می کنیم و درون یک کاسه مناسب اضافه می کنیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا مقداری روغن درون تابه اضافه می کنیم، سپس پیاز را بلافاصله درون تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز به طور کامل سرخ شود. در ادامه پیاز را از صافی رد می کنیم تا روغن اضافی آن به طور کامل جدا شود.

مرحله پنجم

در این مرحله پیاز سرخ شده را به سینه مرغ ریش ریش شده اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم. حالا قارچ را می شوییم و به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم، سپس یک تابه را بدون روغن روی حرارت زیاد قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا قارچ را درون تابه می ریزیم و به خوبی تفت می دهیم تا آب اضافی آن به طور کامل تبخیر شود، سپس قارچ را به گوشت مرغ اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شود.

مرحله هفتم

در این مرحله سس ساندویچ را آماده می کنیم. برای این منظور درون یک کاسه مناسب سس مایونز را به همراه ماست پر چرب اضافه می کنیم و با چنگال خوب هم می زنیم تا بافت سس و ماست باز شده و با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله هشتم

حالا نمک و فلفل سیاه را درون سس اضافه می کنیم و مجددا مخلوط می کنیم و روی مخلوط مرغ می ریزیم. در ادامه مایه ساندویچ را زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد برود، سپس روی کاسه را می پوشانیم و درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله نهم

در این مرحله اجازه می دهیم مایه ساندویچ به مدت ۱ ساعت درون یخچال بماند تا مزه ها با هم ترکیب شوند. در همین حین جعفری را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود.

مرحله دهم

در نهایت پس از گذشت ۱ ساعت مایه ساندویچ را از یخچال خارج می کنیم، سپس آنرا درون نان باگت می ریزیم و پخش می کنیم، سپس مقداری از جعفری درون نان باگت قرار می دهیم و با گوجه فرنگی سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 1 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.