طرز تهیه فرنی کدو حلوایی

طرز تهیه فرنی کدو حلوایی رژیمی طرز تهیه فرنی کدو حلوایی برای نوزاد فرنی کدو حلوایی نواب ابراهیمی کالری فرنی کدو حلوایی

فرنی کدو حلوایی یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فرنی کدو حلوایی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پوره کدو حلوایی۳ لیوان
کره۵۰ گرم
شیر۳ لیوان
شکر۴ قاشق غذاخوری
آرد برنج۵ قاشق غذاخوری
پودر هل۱ قاشق چایخوری
گلاب½ فنجان
چوب دارچین۱ تکه

طرز تهیه فرنی کدو حلوایی

مرحله اول

برای تهیه فرنی کدو حلوایی ساده ابتدای کار کدو حلوایی را می شوییم، سپس به صورت درشت خرد می کنیم و پوست آن را جدا می کنیم. در ادامه کدو حلوایی را به همراه کره درون یک قابلمه مناسب اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا درب قابلمه را می بندیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و اجازه می دهیم کدو حلوایی کاملا پخته و آب اضافی اش کشیده شود. در ادامه زمانی که کدو حلوایی پخت، حرارت را خاموش می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله شیر را به همراه آرد برنج و شکر درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. پس از آن قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به صورت مدام هم می زنیم.

مرحله چهارم

حالا چوب دارچین را برای عطر بهتر به شیر اضافه می کنیم، سپس هم می زنیم تا به غلظت مطلوب برسد. در ادامه زمانی که مخلوط شیر به غلظت رسید، چوب دارچین را از آن خارج می کنیم، سپس پوره کدو حلوایی را اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مواد را با گوشت کوب برقی کاملا میکس می کنیم تا با هم ترکیب و یکدست شوند. در ادامه گلاب را به همراه پودر هل به فرنی اضافه می کنیم، سپس هم می زنیم و اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه دیگر بپزد.

مرحله ششم

در نهایت پس از گذشت این زمان فرنی کدو حلوایی را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم، سپس مقداری پودر دارچین به عنوان تزئین روی آن به صورت پخش می ریزیم و به همراه چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.