طرز تهیه سس شکلاتی

طرز تهیه سس شکلاتی برای روی کیک طرز تهیه سس شکلاتی با خامه طرز تهیه سس شکلاتی برای دونات طرز تهیه سس شکلاتی با شکلات تخته ای طرز تهیه سس شکلاتی با روغن مایع طرز تهیه سس شکلاتی بدون شیر فیلم طرز تهیه سس شکلاتی با پودر کاکائو طرز تهیه سس شکلاتی با پودر کاکائو

سس شکلاتی یکی از انواع سس های مخصوص شیرینی پزی است که برای تزیین انواع کیک و شیرینی استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سس شکلاتی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم سس شکلات
شکلات تخته ای۱۰۰ گرم
خامه صبحانه۱۰۰ گرم
روغن مایع۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سس شکلات

مرحله اول

برای تهیه سس شکلات به روش ساده ابتدای کار خامه صبحانه را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و به صورت مداوم هم می زنیم تا خامه صبحانه روان شود.

مرحله دوم

در این مرحله زمانی که خامه صبحانه از اطراف به صورت ریز جوش زد حرارت را خاموش می کنیم، سپس شکلات تخته ای را به صورت ریز خرد می کنیم و به همراه روغن مایع به خامه صبحانه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا خامه صبحانه به صورت مداوم هم می زنیم تا شکلات با حرارت خامه ذوب شده و درون خامه پخش شود. توجه داشته باشید سس شکلات سریع سفت می شود برای استفاده از آن باید سرعت العمل داشته باشید.

مرحله چهارم

در نهایت سس شکلات را به صورت داغ درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم، سپس اجازه می دهیم خنک شود و درب آن را می بندیم، سپس درون یخچال نگهداری می کنیم. برای استفاده مجددا آن را گرم می کنیم تا روان شود. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.