طرز تهیه قهوه لاته

طرز تهیه قهوه لاته بدون دستگاه طرز تهیه قهوه لاته با دستگاه قهوه لاته چیست طرز تهیه قهوه لاته با موکاپات طرز تهیه لاته با دستگاه اسپرسو دلونگی فیلم طرز تهیه کافه لاته

قهوه لاته یکی از انواع نوشیدنی های ساده و خوشمزه کافه ای است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قهوه لاته در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
قهوه اسپرسو۳ شات یا ½ پیمانه
پودر زنجبیل⅓ قاشق چایخوری
پودر دارچین⅓ قاشق چایخوری
جوز هندی⅛ قاشق چایخوری
میخکنوک انگشت
شیره انگور۱ قاشق چایخوری
شیربه اندازه کافی

طرز تهیه قهوه لاته

مرحله اول

برای تهیه قهوه لاته به روش کافه ای ابتدای کار قهوه اسپرسو را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه پودر زنجبیل را به همراه پودر دارچین به قهوه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا جوز هندی را به همراه میخک و شیره انگور به قهوه اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد یکدست شده و مزه ها با هم تلفیق شوند. در ادامه شیر را روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم به دمای ۶۰ درجه سانتی گراد برسد.

مرحله سوم

در این مرحله شیر را درون فرنچ پرس می ریزیم، سپس به خوبی پرس می کنیم تا فوم شیر آماده شود. در ادامه قهوه را درون لیوان مورد نظر سرومان می ریزیم، سپس فوم شیر را روی قهوه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در نهایت مقداری پودر دارچین یا پودر کاکائو درون الک می ریزیم و روی فوم شیر الک می کنیم. در ادامه روی قهوه را به صورت دلخواه با یک خلال دندان تزیین می کنیم، سپس به همراه شکلات تلخ سرو می کنیم.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.