طرز تهیه شکلات کوکو استار

طرز تهیه شکلات کوکو استار با مغز نارگیل

شکلات کوکو استار یکی از انواع شکلات های خوشمزه و جذاب است که برای پذیرایی در محفل های خاص بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شکلات کوکو استار در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم شکلات کوکو استار
موز۲ عدد
بیسکویت پتی بور شکلاتی۱ بسته
پودر نارگیل۱ پیمانه
شکلات تخته ای۱۰۰ گرم
بادام هندی (اختیاری)به مقدار کافی

طرز تهیه شکلات کوکو استار

مرحله اول

برای تهیه شکلات کوکو استار خوشمزه در ابتدای کار موزها را درون یک کاسه مناسب قرار می دهیم، سپس با پشت چنگال کاملا له و پوره می کنیم. در ادامه بیسکویت شکلاتی را درون غذاساز ریخته و به خوبی میکس می کنیم.

مرحله دوم

زمانی که بیسکویت پودر شد، آنرا به همراه پودر نارگیل درون کاسه حاوی موز ریخته و مخلوط می کنیم تا خمیری منسجم حاصل شود. در ادامه از خمیر به اندازه بزرگ تر از گردو جدا کرده و به صورت دوک فرم می دهیم.

مرحله سوم

حالا خمیرهای فرم داده شده را درون سینی می چینیم، سپس روی آنها را با کیسه فریزر می پوشانیم. در ادامه سینی را درون یخچال قرار داده و اجازه می دهیم خمیر شیرینی ها به مدت ۳۰ دقیقه استراحت کنند تا شکل خود را حفظ کنند.

مرحله چهارم

در این فاصله شکلات تخته ای را خرد کرده و درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس کاسه را روی حرارت بخار کتری بنماری می کنیم تا کاملا ذوب شود. در ادامه کاسه را از روی کتری برداشته و اجازه می دهیم شکلات کمی خنک شود.

مرحله پنجم

پس از گذشت زمان استراحت خمیر، آنها را از یخچال خارج کرده و یکی یکی درون کاسه حاوی شکلات آب شده فرو برده تا سطح آنرا کاملا پوشش بدهد، سپس خارج می کنیم. در ادامه شکلات ها را روی توری قرار می دهیم.

مرحله ششم

در نهایت روی شکلات ها را با مغز بادام هندی تزیین کرده و اجازه می دهیم شکلات اضافی از آنها ریخته شود. زمانی که شکلات سفت شد، روی آنها را مجددا با شکلات آب شده تزیین کرده و به همراه چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 9 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.