طرز تهیه پیراشکی فوری

طرز تهیه پیراشکی فوری طرز تهیه پیراشکی در منزل طرز تهیه پیراشکی فوری با ماست طرز تهیه پیراشکی توپی

پیراشکی فوری یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و بسیار ساده است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیراشکی فوری در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم طرز تهیه پیراشکی فوری
ماست۱ لیوان
آرد۱ لیوان + ۲ قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر۱ قاشق چایخوری
تخم مرغ۱ عدد
شکر۱ لیوان
وانیلنوک قاشق چایخوری

طرز تهیه پیراشکی فوری

مرحله اول

برای تهیه پیراشکی فوری خوشمزه در ابتدای کار ماست و بیکینگ پودر را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس مخلوط کرده و اجازه می دهیم به مدت ۲ دقیقه استراحت کند تا روی سطح ماست حباب ایجاد شود.

مرحله دوم

در این فاصله تخم مرغ را به همراه شکر و وانیل درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با چنگال هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. پس از گذشت ۲ دقیقه مخلوط ماست را به کاسه حاوی تخم مرغ می افزاییم.

مرحله سوم

حالا مواد را با همزن دستی هم می زنیم تا تلفیق شوند، سپس آرد را درون کاسه الک کرده و با لیسک هم می زنیم تا بافت پیراشکی یکدست شود. در ادامه خمیر پیراشکی را درون قیف ماسوره ای با سر ماسوره گرد می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار داده و به اندازه ای که پیراشکی ها درون آن غوطه ور بمانند روغن اضافه می کنیم. در ادامه اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس درون روغن به صورت توپی پایپ می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پیراشکی ها را کاملا سرخ می کنیم، سپس مقداری از روغن داغ روی آنها می ریزیم تا پف کنند. زمانی که پیراشکی ها طلایی شدند، آنها را از تابه خارج کرده و روی دستمال حوله ای می گذاریم تا روغن اضافی شان گرفته شود.

مرحله ششم

زمانی که روغن اضافی پیراشکی ها گرفته شد، آنها را درون ظرف مورد نظرمان می چینیم، سپس به دلخواه با شکلات آب شده تزیین می کنیم. در نهایت پیراشکی ها را به همراه چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 6 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.