طرز تهیه اسموتی بادام شکلات

طرز تهیه اسموتی بادام شکلات , دستور پخت اسموتی بادام شکلات

اسموتی بادام شکلات یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود و همچنین بسیار مقوی می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسموتی بادام شکلات در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم اسموتی بادام شکلات
موز۳ عدد
بادام۱۰ عدد
خرما۷ عدد
پودر کاکائو۱ قاشق غذاخوری
شیر۲ قاشق غذاخوری
یخ۵ قاشق غذاخوری
سس شکلات۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه اسموتی بادام شکلات

مرحله اول

برای تهیه اسموتی بادام و شکلات خوشمزه در ابتدای کار پوست موزها را جدا کرده، سپس به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه ورقه های موز را درون یک ظرف درب بسته ریخته و آنرا درون فریزر می گذاریم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم ورقه های موز به مدت ۴۰ دقیقه درون فریزر بمانند تا منجمد شوند. پس از گذشت این زمان هسته خرماها را جدا کرده و به همراه موز، شیر، یخ، پودر کاکائو و بادام درون میسکر می ریزیم.

مرحله سوم

در ادامه مواد درون میکسر را به خوبی میکس می کنیم تا با هم ترکیب و پوره شوند. حالا لیوان سرومان را انتخاب کرده و لبه آنرا با ۱ قاشق سس شکلات کاور می کنیم، سپس لبه لیوان را با بادام خرد شده تزیین می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله مابقی سس شکلات را درون لیوان ریخته و اسموتی بادام را درون لیوان می ریزیم. در ادامه روی اسموتی را به دلخواه با بیسکویت، بادام و شکلات تزیین کرده، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 24 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.