طرز تهیه جیب تاجر

طرز تهیه جیب تاجر با خمیر طرز تهیه جیب تاجر گوشت طرز تهیه خمیر جیب تاجر جیب تاجر نی نی سایت

جیب تاجر یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه جیب تاجر در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم جیب تاجر
سینه مرغ۲۰۰ گرم
نان تست۱ بسته
فلفل دلمه ای۱ عدد
قارچ۶ عدد
پیاز۱ عدد
تخم مرغ۲ عدد
پودر سوخاری یا پانکوبه مقدار کافی
سس بشاملبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاه و ادویه دلخواهبه مقدار کافی

طرز تهیه جیب تاجر

مرحله اول

برای تهیه جیب تاجر خوشمزه ابتدای کار سس بشامل را آماده می کنیم، برای این منظور روغن را به همراه آرد درون یک قابلمه مناسب ریخته و تفت می دهیم تا بوی خامی آرد از بین برود. حالا شیر را کم کم می افزاییم.

مرحله دوم

در ادامه به هم زدن ادامه می دهیم تا سس غلیظی حاصل شود. حالا سینه مرغ را به صورت مکعبی ریز خرد کرده و به همراه مقداری روغن زیتون، نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، پودر پیاز و پودر سیر درون یک تابه می ریزیم.

مرحله سوم

حالا به خوبی تفت می دهیم تا سینه مرغ کاملا پخته و سرخ شود، سپس از تابه خارج کرده و پیاز را به همراه فلفل دلمه ای رنگی به صورت نگینی ریز خرد کرده و به همراه قارچ ورقه ای به تابه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سبزیجات را به خوبی تفت می دهیم تا سرخ شوند، سپس سینه مرغ سرخ شده را به تابه اضافه کرده و مواد را به خوبی مخلوط می کنیم. در ادامه سس بشامل را به تابه اضافه کرده و به مدت ۳ دقیقه تفت می دهیم.

مرحله پنجم

در این فاصله دو عدد نان تست را روی هم گذاشته و با وردنه محکم روی آن می کشیم تا کاملا نازک شوند. حالا با یک لیوان وسط آنرا قالب می زنیم. حالا ابتدا نان ها را درون تخم مرغ، سپس درون پودر سوخاری می غلطانیم.

مرحله ششم

حالا نان ها را درون روغن داغ انداخته و از روغن داغ روی آنها می ریزیم تا کاملا سرخ شده و پف کنند. در نهایت نان های سرخ شده را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و درون آنها را با مواد میانی و کاهو پر می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402
کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.