طرز تهیه سالاد انار و گل کلم

خواص سالاد گل کلم و انار سالاد گل کلم و انار و گردو سالاد گل کلم و انار و هویج سالاد گل کلم و لبو و انار

سالاد انار و گل کلم یکی از انواع سالادهای خوشمزه فصل های پاییز و زمستان است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد انار و گل کلم در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گل کلم کوچک۱ عدد
انار۱ عدد
سیر۱ حبه
خیارشور⅛ پیمانه
سس مایونز⅔ پیمانه
آبلیمو۱ قاشق غذاخوری
نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد انار و گل کلم

مرحله اول

برای تهیه سالاد انار و گل کلم خوشمزه ابتدا گل کلم را به تکه های کوچک تقسیم می کنیم، سپس می شوییم و درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش خارج شود. در ادامه خیار شور را می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست سیر را جدا می کنیم و به صورت ریز رنده می کنیم. در ادامه انار را می شوییم، سپس از وسط برش می زنیم و با قاشق پشت انار می کوبیم تا دانه های آن خارج شود. در ادامه یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله سس مایونز را به همراه آبلیمو درون کاسه می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم تا با هم ترکیب و یکدست شود. در ادامه سیر رنده شده، نمک و خیار شور خرد شده را به سس مایونز اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

حالا کل گلم های شسته شده را درون کاسه می ریزیم و خوب مخلوط می کنیم تا سس به خورد گل کلم برود. در ادامه دانه های انار را درون کاسه حاوی گل کلم و سس می ریزیم و مواد را خوب زیر و رو می کنیم تا با هم ترکیب شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله روی سالاد انار و گل کلم را با سلفون یا کیسه فریزر می پوشانیم، سپس به مدت ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند و مزه ها با هم ترکیب شوند. در آخر سالاد را به دلخواه تزئین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 13 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.