طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ با برنج طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ و کدو طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ و سیب زمینی طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ ایتالیایی خوراک مرغ و قارچ و سیب زمینی و پنیر پیتزا طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ با شیر خوراک مرغ و قارچ مجلسی

خوراک قارچ و مرغ از غذاهای فوری و بسیار خوشمزه بین المللی است که با دستورهای متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۵۰۰ گرم
قارچ۳۵۰ گرم
فلفل دلمه ای رنگی۳ عدد
پیاز۲ عدد متوسط
سیر۲ حبه
گوجه فرنگی۳ عدد متوسط
آویشن و نمک۱ قاشق چایخوری
فلفل سیاه و فلفل قرمز½ قاشق چایخوری

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ

مرحله اول

برای تهیه خوراک مرغ و قارچ ساده ابتدای کار سینه مرغ را به صورت نواری خرد می کنیم. در ادامه قارچ را می شوییم و درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی شان خارج شود، سپس به صورت ورقه ای نازک اسلایس می کنیم.

مرحله دوم

حالا فلفل دلمه ای را می شوییم و دانه های آن را خارج می کنیم، سپس به صورت نواری نازک برش می زنیم. در ادامه پوست پیاز و سیر را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم، سپس گوشت مرغ را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا گوشت مرغ تغییر رنگ بدهد. در ادامه پیاز را به گوشت مرغ اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا به تفت دادن ادامه می دهیم تا پیاز طلایی و سرخ شود. در ادامه سیر را به گوشت مرغ اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا عطر سیر آزاد شود. در ادامه قارچ را به همراه فلفل دلمه ای به گوشت مرغ اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله به تفت دادن خوراک مرغ ادامه می دهیم تا آب اضافی قارچ تبخیر شده، سپس کاملا پخته شود. در ادامه پس از گذشت ۱۰ دقیقه نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز و پودر آویشن را به خوراک مرغ اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا به تفت دادن ادامه می دهیم تا بوی خامی ادویه ها گرفته شود. در ادامه گوجه فرنگی را می شوییم و به صورت نگینی خرد می کنیم، سپس به خوراک مرغ اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا گوجه فرنگی سرخ شود.

مرحله هفتم

در نهایت خوراک مرغ و قارچ را از روی حرارت بر می داریم، سپس درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم. در آخر خوراک مرغ و قارچ را به همراه نان تازه، خیارشور، گوجه فرنگی خرد شده و سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 4 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.