طرز تهیه چیپس کدو سبز

طرز تهیه چیپس کدو سبز , دستور پخت چیپس کدو سبز

چیپس کدو سبز یکی از انواع خوراکی های سالم و رژیمی بین المللی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیپس کدو سبز در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم چیپس کدو سبز
کدو سبز۳ عدد متوسط
جعفری تازه۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتونبه مقدار کافی
نمک دریابه مقدار کافی
فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه چیپس کدو سبز

مرحله اول

برای تهیه چیپس کدو سبز ساده ابتدای کار فر را روی حرارت ۱۶۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم، سپس کدو ها را می شوییم.

مرحله دوم

حالا کدو ها را خشک می کنیم، سپس به صورت نازک حلقه ای برش می زنیم. در ادامه برش های کدو را درون سینی فر می چنییم، سپس مقداری روغن زیتون روی آن ها اسپری می کنیم. در ادامه جعفری را می شوییم.

مرحله سوم

در این مرحله جعفری را درون آبکش قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم آب اضافی اش به طور کامل خارج شود. در ادامه جعفری را روی تخته گوشت قرار می دهیم، سپس به صورت ساطوری ریز خرد می کنیم.

مرحله چهارم

حالا جعفری خرد شده را به همراه نمک و فلفل سیاه مخلوط می کنیم، سپس روی کدو ها می پاشیم. در ادمه سینی را طبقه وسط فر قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم چیپس ها به مدت ۳۰ دقیقه درون فر بمانند تا ترد شوند.

مرحله پنجم

در نهایت پس از گذشت این زمان سینی را از فر خارج می کنیم، سپس اجازه می دهیم چیپس ها کاملا خنک شوند. در ادامه چیپس های کدو را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم، سپس به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 27 اسفند 1400
کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.