طرز تهیه ساندویچ ژامبون تنوری

طرز تهیه ساندویچ ژامبون تنوری , دستور پخت ساندویچ ژامبون تنوری

ساندویچ ژامبون تنوری یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ ژامبون تنوری در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ژامبون۱۲ ورق
پنیر چدار۴ ورق
قارچ۲۰۰ گرم
خیارشور۸ عدد
سس مایونز۴ قاشق غذاخوری
کاهو۴ برگ
نان باگت۴ عدد
روغن مایع یا کرهبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ ژامبون تنوری

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ ژامبون تنوری ابتدای کار قارچ را می شوییم و خشک می کنیم، سپس به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس با مقداری کره تابه را چرب می کنیم.

مرحله دوم

حالا قارچ را به تابه اضافه می کنیم، سپس حرارت را زیاد می کنیم تا قارچ آب نیندازد و کاملا سرخ شود. در ادامه قارچ را از تابه خارج می کنیم، سپس مجددا تابه را با کره چرب می کنیم و ۳ ورق ژامبون را درون تابه قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله روی ورقه های ژامبون ۱ ورق پنیر چدار قرار می دهیم و مقداری از قارچ تفت خورده روی پنیر می ریزیم، سپس اجازه می دهیم پنیر آب شده و ژامبون سرخ شود. در ادامه کاهو را می شوییم و درون آبکش قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا خیارشور ها را می شوییم و به صورت نواری خرد می کنیم. در ادامه مقداری سس مایونز درون نان باگت می ریزیم و پخش می کنیم، سپس یک ورق کاهو و مقداری خیار شور درون نان قرار می دهیم، سپس ژامبون را روی کاهو می گذاریم.

مرحله پنجم

در نهایت نان باگت را درون کاغذ می پیچانیم و به همین ترتیب ژامبون ها را آماده می کنیم، سپس درون نان باگت قرار می دهیم. در آخر ساندویچ ها را به سلیقه خود به همراه سس مایونز یا سس کچاپ سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 18 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.