طرز تهیه ساندویچ گوشت

طرز تهیه ساندویچ گوشت طرز تهیه ساندویچ با گوشت چرخ کرده غذای ساندویچی

ساندویچ گوشت از غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با دستورها و مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ گوشت در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت فیله گوساله۴۰۰ گرم
پیاز۱ عدد بزرگ
قارچ۲۰۰ گرم
پنیر ورقه ای تستبه مقدار کافی
سس ورچستربه مقدار کافی
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و پودر سیربه مقدار کافی
رزماری، پودر پیاز و پودر آویشنبه مقدار کافی
سیر۳ تا ۴ حبه

طرز تهیه ساندویچ گوشت

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ گوشت رستورانی ابتدای کار گوشت را به تکه های مکعبی یکسان خرد می کنیم، سپس یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن ریخته و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود.

مرحله دوم

حالا گوشت را به قابلمه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا کاملا سرخ شود. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت خلالی خرد می کنیم. در ادامه زمانی که گوشت آب انداخت، پیاز را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله رزماری، پودر پیاز، پودر آویشن، فلفل سیاه و پودر سیر را به گوشت اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا عطر ادویه ها آزاد شود. در ادامه پوست سیر ها را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت کامل به گوشت اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا به اندازه کافی آب جوش به گوشت اضافه می کنیم و درب قابلمه را می بندیم، سپس اجازه می دهیم گوشت به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود. در ادامه پس از گذشت این زمان گوشت را از آب گوشت خارج می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله گوشت را ریش ریش می کنیم، سپس قارچ را شسته و خشک می کنیم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا آب لیمو ترش تازه را به اسلایس های قارچ اضافه می کنیم تا رنگ قارچ سیاه نشود، سپس قارچ را درون تابه می ریزیم و حرارت را زیاد کرده و تفت می دهیم تا قارچ آب نیندازید و کاملا سرخ شود. در ادامه گوشت را به قارچ اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

توجه داشته باشید گوشت را زیاد سرخ نکنید، به دلیل آن که خشک می شود و آب گوشت از بین می رود. در ادامه آب گوشت را به همراه سس ورچستر به گوشت اضافه می کنیم و تفت می دهیم، سپس مقداری نمک به آن اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

در این مرحله فلفل سیاه و پنیر ورقه ای را به گوشت اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم و حرارت را خاموش کرده و  اجازه می دهیم پنیر ورقه ای ذوب شود. در ادامه درون نان باگت مقداری سس مخصوص می مالیم.

مرحله نهم

در نهایت مقداری کاهو و گوجه فرنگی خرد شده درون نان باگت قرار می دهیم، سپس مخلوط گوشت را درون نان می ریزیم. در آخر ساندویچ گوشت را به همراه سس دلخواه و سیب زمینی سرخ شده سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 17 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.