طرز تهیه پیتزا تابه ای

طرز تهیه پیتزا تابه ای نی نی سایت فیلم طرز تهیه پیتزا تابه ای با خمیر اماده طرز تهیه پیتزا تابه ای با سیب زمینی طرز تهیه پیتزا تابه ای با مرغ طرز تهیه پیتزا تابه ای با خمیر نانوایی طرز تهیه پیتزا تابه ای بدون خمیر پیتزا تابه ای ساده فیلم طرز تهیه پیتزا تابه ای مرغ

پیتزا تابه ای یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه خانگی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا تابه ای در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نان باگت۲ عدد
سینه مرغ۴۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
قارچ۳۰۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد
کنسرو ذرت۲ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا۴۰۰ گرم
سس کچاپ۲ قاشق غذاخوری
پنیر ورقه ای گودا یا چداربه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و پودر آویشنبه مقدار کافی

طرز تهیه پیتزا تابه ای

مرحله اول

برای تهیه پیتزا تابه ای ساده ابتدای کار قارچ را به می شوییم، سپس خشک می کنیم و به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم، سپس به صورت خلالی نازک برش می زنیم.

مرحله دوم

حالا سینه مرغ را به صورت نواری نارک برش می زنیم، سپس پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم و به صورت خلالی نازک خرد می کنیم. در ادامه ذرت را درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی اش خارج شود.

مرحله سوم

در این مرحله یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون تابه اضافه می کنیم و بلافاصله پیاز را درون تابه می ریزیم و به خوبی تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه ای شود.

مرحله چهارم

حالا سینه مرغ را به پیاز اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا گوشت مرغ تغییر رنگ بدهد. در ادامه فلفل دلمه ای را به همراه قارچ به سینه مرغ اضافه می کنیم، سپس حرارت را زیاد می کنیم تا قارچ آب نیندازد.

مرحله پنجم

در این مرحله به تفت دادن مواد پیتزا ادامه می دهیم تا بوی خامی فلفل دلمه ای از بین برود و قارچ کاملا سرخ شود. در ادامه مقداری نمک به همراه فلفل سیاه، زردچوبه و پودر آویشن به مواد پیتزا اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا مجددا مواد پیتزا را تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها از بین برود. در ادامه نان باگت را از وسط برش می زنیم، سپس باز می کنیم. در ادامه ابتدا و انتهای نان را برش می زنیم، سپس نان را با وردنه باز می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله مقداری سس کچاپ روی نان به صورت پخش می ریزیم، سپس به کمک قاشق سس را روی تمام سطح نان پخش می کنیم. در ادامه مقداری پنیر پیتزا روی نان می ریزیم، سپس مواد پیتزا را روی پنیر اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

حالا مجددا روی مواد را با پنیر می پوشانیم، سپس پنیر گودا را به صورت ریز خرد می کنیم و روی پنیر پیتزا قرار می دهیم. در ادامه کف تابه رژیمی را با مقداری روغن مایع چرب می کنیم، سپس روی حرارت ملایم شعله پخش کن قرار می دهیم.

مرحله نهم

در این مرحله نان پیتزا را درون تابه قرار می دهیم، سپس تابه را روی شعله پخش کن می گذاریم. در ادامه درب تابه را می بندیم، سپس اجازه می دهیم پیتزا تابه ای به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت بماند تا پنیر پیتزا آب شود.

مرحله دهم

در نهایت پس از گذشت این زمان پیتزا را از تابه خارج می کنیم. در آخر پیتزا را به اندازه و فرم دلخواه برش می زنیم، سپس برش های آن را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و با سس کچاپ یا سس سفید سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 6 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.