طرز تهیه سالاد ماست

طرز تهیه طرز تهیه سالاد ماست و خیار طرز تهیه سالاد شیرازی با ماست طرز تهیه سالاد ماست و هویج طرز تهیه سالاد ساده و خوشمزه برای مهمانی طرز تهیه سالاد کیسیر ماست طرز تهیه ماست سبزیجات انواع سالاد با ماست

سالاد ماست یکی از انواع سالادهای خوشمزه و پر طرفدار است که یک سالاد رژیمی محسوب می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد ماست در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ماست چکیده۱ لیوان
خیار۲ عدد
گوجه فرنگی۲ عدد
سیر۲ حبه
نمکبه مقدار کافی
نعنا خشک (اختیاری)۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد ماست

مرحله اول

برای تهیه سالاد ماست خوشمزه در ابتدای کار خیار را شسته و با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. حالا گوجه فرنگی را می شوییم و به صورت ریز رنده کرده تا گوجه فرنگی پوره شود.

مرحله دوم

در ادامه گوجه فرنگی را به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم، سپس ماست چکیده را به کاسه می افزاییم و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. حالا سیر را به صورت ریز رنده کرده و به کاسه می افزاییم.

مرحله سوم

در این مرحله مقداری نمک به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا مواد به خوبی ترکیب شوند. حالا برای طعم دهی بهتر و برای اینکه سردی سالاد گرفته شود در صورت تمایل نعنا خشک را با کاسه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سالاد ماست را به خوبی مخلوط کرده و به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند. در نهایت بعد از گذشت یک ساعت سالاد ماست را به همراه غذا سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 18 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.