طرز تهیه کرم بیسکویت

طرز تهیه کرم بیسکویت طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس کرم لوتوس چیست دسر با بیسکویت پتی بور دسر با کرم لوتوس خرید کره بیسکویت لوتوس دسر بیسکویتی

کرم بیسکویت یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کرم بیسکویت در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم کرم بیسکویت
بیسکویت پتی بور۲۰۰ گرم
کره۵۰ گرم
شکر قهوه ای۲ قاشق غذاخوری
پودر دارچین۱ قاشق چایخوری
آب لیمو ترش تازه۲ قاشق غذاخوری
شیر۱ فنجان

طرز تهیه کرم بیسکویت

مرحله اول

برای تهیه کرم بیسکویت خوشمزه در ابتدای کار کره را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری بنماری می کنیم تا کاملا ذوب شود. حالا بیسکویت ها را خرد کرده و درون غذاساز می ریزیم، سپس به خوبی میکس می کنیم.

مرحله دوم

زمانی که بیسکویت ها کاملا پودر شوند، شیر را به غذاساز اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم. حالا کره ذوب شده را به همراه آب لیمو ترش تازه به غذاساز اضافه کرده و به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب شوند.

مرحله سوم

در ادامه شکر قهوه ای را به همراه پودر دارچین در حین میکس کردن به غذاساز اضافه کرده و اجازه می دهیم مواد به خوبی میکس و مخلوط شوند تا حالت کرم طور پیدا کنند. حالا میکس کردن را متوقف می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله کرم بیسکویت را درون ظرف شیشه ای و درب دار ریخته سپس درون یخچال نگهداری می کنیم. توجه داشته باشید به دلیل اینکه کرم بیسکویت خانگی مواد نگهدارنده ندارد، نمی توانید زمان زیادی آنرا در یخچال نگهداری کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 19 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.