طرز تهیه میلک شیک طالبی

طرز تهیه شیک انبه و طالبی طرز تهیه شیک طالبی و موز طرز تهیه میلک شیک موز و انبه میلک شیک طالبی با بستنی شیک طالبی بدون بستنی عکس شیک طالبی

میلک شیک طالبی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار است که به عنوان یک نوشیدنی بین المللی شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک طالبی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
طالبی۱ عدد کوچک
بستنی وانیلی½ پیمانه
شیر½ پیمانه

طرز تهیه میلک شیک طالبی

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک طالبی ساده در ابتدای کار پوست طالبی را جدا کرده و به قطعات کوچک خرد می کنیم. در ادامه تکه های طالبی را درون یک ظرف درب بسته گذاشته و به مدت ۱ ساعت درون فریزر قرار می دهیم.

مرحله دوم

توجه داشته باشید قرار دادن طالبی درون فریزر به دلیل استفاده نکردن یخ درون میلک شیک است. در صورتی که زمان کافی برای منجمد کردن طالبی ها نداشتید می توانید از چند قالب یخ درون میلک شیک استفاده کنید.

مرحله سوم

پس از گذشت ۱ ساعت ظرف را از فریزر خارج کرده و تکه های طالبی را درون غذاساز یا میکسر می ریزیم. حالا شیر را به میکسر یا غذاساز اضافه کرده و به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

زمانی که شیر و طالبی یکدست شدند، بستنی وانیلی را به غذاساز اضافه کرده و مجددا به خوبی میکس می کنیم تا مواد با هم ادغام شوند. بسته به نوع ذائقه می توانید مقداری شکر درون میلک شیک استفاده کنید.

مرحله پنجم

غلظت میلک شیک بسته به سلیقه هر فرد تغییر می کند، در صورتی که میلک شیک غلیظ دوست داشته باشید، مقدار بستنی را افزایش داده در غیر این صورت مقدار شیر را زیاد کنید تا میلک شیک رقیق شود. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 6 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.