طرز تهیه شربت لیموناد

طرز تهیه شربت لیموناد نعنایی طرز تهیه شربت لیمو ترش با پوست طرز تهیه لیموناد ترکیه طرز تهیه لیموناد با پوست لیمو طرز تهیه لیموناد فرانسوی طرز تهیه لیموناد برای زمستان طرز تهیه لیموناد گازدار

شربت لیموناد یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که برای رفع عطش در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت لیموناد در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم شربت لیموناد
لیمو ترش تازه۳ عدد
شکر۴ قاشق غذاخوری
آب۷۰۰ میلی لیتر
پوست لیمو ترشبه مقدار کافی

طرز تهیه شربت لیموناد

مرحله اول

برای تهیه شربت لیموناد خوشمزه در ابتدای کار پوست لیموها را درون یک کاسه مناسب به صورت ریز رنده می کنیم، سپس شکر را به کاسه اضافه کرده و با قاشق فشرده می کنیم تا شکر با پوست لیمو کاملا ادغام شود.

مرحله دوم

حالا مخلوط پوست لیمو ترش و شکر را به مدت ۱ روز درون یخچال قرار می دهیم تا تلخی پوست لیمو گرفته شده و رنگ آن کاملا شفاف شود. پس از گذشت این زمان آب لیمو ترش ها را گرفته و به کاسه می افزاییم.

مرحله سوم

در ادامه آب را به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب شوند. حالا شربت را تست می کنیم و در صورت نیاز مقدار شکر یا آب لیمو آن را تنظیم می کنیم. در نهایت شربت را به همراه چند قالب یخ سرو می کنیم. گوارای وجود.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 8 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.