طرز تهیه دسر آب هویج بستنی

طرز تهیه دسر آب هویج بستنی , دستور تهیه دسر آب هویج بستنی

دسر آب هویج بستنی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و ساده است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر آب هویج بستنی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم دسر آب هویج بستنی
آب هویج۳ لیوان
بستنی وانیلی۲ عدد
خامه صبحانه۳ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین۳ قاشق غذاخوری
شکر۵ قاشق غذاخوری
آب سرد½ لیوان
وانیلنوک قاشق چایخوری
رنگ خوراکی نارنجی (اختیاری)۳ قطره

طرز تهیه دسر آب هویج بستنی

مرحله اول

برای تهیه دسر آب هویج بستنی خوشمزه در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل بستنی وانیلی را از یخچال خارج می کنیم و در فضای آشپزخانه قرار داده، سپس اجازه می دهیم تا دمای آن با دمای محیط کاملا هماهنگ شود.

مرحله دوم

حالا ژلاتین را به همراه آب مخلوط کرده و روی حرارت بخار کتری بنماری می کنیم تا کاملا شفاف شود. در ادامه خامه صبحانه را به همراه وانیل و شکر به کاسه حاوی بستنی اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله برای اینکه مخلوط بستنی کاملا رقیق و یکدست شود، چند دقیقه با دور تند همزن برقی هم می زنیم. حالا وانیل و در صورت تمایل رنگ خوراکی را به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم رنگ درون مایه پخش شود.

مرحله چهارم

در ادامه مخلوط بستنی را به آب هویج اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا با هم ترکیب شوند. حالا ژلاتین به دمای محیط رسیده را به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم، سپس قالب را با مقدار کمی روغن چرب می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مایه دسر را درون قالب ریخته و به مدت ۳ تا ۴ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا دسر کاملا سفت شود. پس از گذشت این زمان دسر را درون ظرف مورد نظرمان بر می گردانیم،، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 27 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.