طرز تهیه پنکیک داچ بیبی

طرز تهیه پنکیک داچ بیبی , دستور پخت پنکیک داچ بیبی

پنکیک داچ بیبی یکی از انواع صبحانه های خوشمزه و لاکچری است که با رسپی های مختلفی درست می شود و اصالت آن به کشور آلمان تعلق دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک داچ بیبی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم پنکیک داچ بیبی
تخم مرغ۳ عدد
شیر⅔ پیمانه
آرد½ پیمانه
نمک¼ قاشق چایخوری
وانیل۱ قاشق چایخوری
کره۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه پنکیک داچ بیبی

مرحله اول

برای تهیه پنکیک داچ بیبی خوشمزه در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل تخم مرغ و شیر را از یخچال خارج کرده، سپس اجازه می دهیم دمای آنها با دمای محیط هماهنگ شوند. حالا فر را با حرارت ۲۲۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود، سپس کره را درون قالب مورد نظرمان می ریزیم و قالب را طبقه وسط فر گذاشته و اجازه می دهیم قالب گرم شده و کره ذوب شود. در ادامه تخم مرغ را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله شیر را به همراه وانیل به کاسه اضافه کرده و با همزن دستی به خوبی هم می زنیم تا بافت تخم مرغ باز شده و مواد ترکیب شوند. حالا آرد و نمک را درون کاسه الک کرده و به خوبی هم می زنیم تا گلوله های آرد باز شوند.

مرحله چهارم

در ادامه قالب را از فر خارج کرده و با سرعت العمل بالا مایه پنکیک را درون قالب ریخته، سپس بلافاصله آنرا درون فر قرار می دهیم. حالا اجازه می دهیم پنکیک به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه درون فر بماند تا کاملا پخته و طلایی شود.

مرحله پنجم

پس از گذشت این زمان قالب را از فر خارج کرده، سپس پنکیک را از قالب جدا می کنیم. در نهایت اجازه می دهیم پنکیک خنک شده، سپس به دلخواه با کوکتل، گوجه فرنگی، قارچ سرخ شده و … سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 21 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.