طرز تهیه کوکو تن ماهی

طرز تهیه کوکو تن ماهی با سیب زمینی طرز تهیه کوکوی ماهی ساده کوکو تن ماهی فرانسوی کوکوی تن ماهی با پنیر پیتزا آموزش کوکوی تن ماهی

کوکو تن ماهی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بسیار ساده است که با مواد و رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو تن ماهی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کنسرو تن ماهی۱ قوطی
سیب زمینی۲ عدد متوسط
تخم مرغ۴ عدد
پیازچه۱۰ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه½ قاشق چایخوری
نمک و زردچوبهاز هر کدام ۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه کوکو تن ماهی

مرحله اول

برای تهیه کوکو تن ماهی خوشمزه در ابتدای کار پیازچه را شسته و به صورت ریز خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه پوست سیب زمینی ها را جدا کرده و پس از شستن به صورت ریز رنده می کنیم.

مرحله دوم

حالا سیب زمینی رنده شده را به همراه تخم مرغ، نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه کنسرو تن ماهی را درون آبکش می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله اجازه می دهیم روغن اضافی تن ماهی کاملا گرفته شود و تن ماهی را به کاسه می افزاییم. حالا مواد را به خوبی مخلوط کرده تا ترکیب شوند، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله مقداری روغن مایع به تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود. زمانی که روغن داغ شد، از مایه کوکو ۱ قاشق برداشته و درون تابه می ریزیم، سپس با قاشق به خوبی صاف می کنیم.

مرحله پنجم

حالا اجازه می دهیم یک طرف کوکو به خوبی سرخ شده، سپس بر می گردانیم تا طرف دیگر آن کاملا سرخ شود. در نهایت کوکوها را درون ظرف مورد نظرمان گذاشته و به همراه نان تازه و سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 25 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.