طرز تهیه کوکو پیتزایی

طرز تهیه کوکو پیتزایی , دستور پخت کوکو پیتزایی

کوکوی پیتزایی از غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو پیتزایی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
هویچ۲ عدد
سوسیس۴ عدد
سیب زمینی۲ عدد
فلفل دلمه ای رنگی۲ عدد
تخم مرغ۶ عدد
زردچوبه، نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه کوکو پیتزایی

مرحله اول

برای تهیه کوکو پیتزایی مجلسی ابتدای کار هویج ها را می شوییم، سپس پوست آن ها را جدا می کنیم و درون یک قابلمه حاوی آب قرار می دهیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و اجازه می دهیم هویج ها درون آب جوش بمانند تا آب پز شوند.

مرحله دوم

حالا پوست سیب زمینی ها را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه کاور سوسیس ها را جدا می کنیم و همانند سیب زمینی به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه فلفل دلمه ای ها را می شوییم.

مرحله سوم

در این مرحله فلفل دلمه ای را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس سیب زمینی را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سیب زمینی را تفت می دهیم تا کاملا سرخ و طلایی شود، سپس آنرا از تابه خارج می کنیم. در ادامه سوسیس را به همراه فلفل دلمه ای درون تابه می ریزیم، سپس تفت می دهیم تا سوسیس و فلفل دلمه ای سرخ شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله سوسیس و فلفل دلمه ای را از تابه خارج می کنیم، سپس اجازه می دهیم کاملا خنک شوند. در ادامه سیب زمینی را به همراه سوسیس و فلفل دلمه ای درون یک کاسه مناسب می ریزیم و مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب شوند.

مرحله ششم

حالا هویج ها را از قابلمه خارج می کنیم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و به مخلوط سیب زمینی اضافه می کنیم. در ادامه تخم مرغ ها را به همراه نمک، فلفل سیاه و زردچوبه درون یک کاسه مناسب می ریزیم و هم می زنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله زمانی که بافت تخم مرغ از لختگی خارج شد و مواد کاملا خنک شدند آن را به مخلوط سیب زمینی اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله هشتم

حالا مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم و مایه کوکو را درون تابه اضافه می کنیم. در ادامه درب تابه را می بندیم و اجازه می دهیم یک طرف کوکو کاملا سرخ شود، سپس کوکو را بر می گردانیم و اجازه می دهیم طرف دیگر آن کاملا سرخ شود.

مرحله نهم

در نهایت زمانی که کوکوی پیتزایی کاملا پخته شد حرارت را خاموش می کنیم، سپس آن را درون ظرف مورد نظرمان بر می گردانیم. در آخر کوکو را به اندازه و فرم دلخواه برش می زنیم، سپس به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 16 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.