طرز تهیه بستنی وگان

طرز تهیه بستنی وگان , دستور پخت بستنی وگان

بستنی وگان یکی از انواع بستنی های خوشمزه و بین المللی است که مناسب افرادی با رژیم وگانی می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی وگان در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
انبه۲ پیمانه
موز۱ پیمانه
خامه‌ نارگیل۱ پیمانه
آب لیمو ترش۱ قاشق‌ غذاخوری
اسپیرولینا۱ قاشق‌ چایخوری

طرز تهیه بستنی وگان

مرحله اول

برای تهیه بستنی وگان خوشمزه در ابتدای کار انبه و موز را به اندازه های دلخواه خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه درب دار قرار می دهیم. در ادامه کاسه را به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون فریزر قرار می دهیم تا انبه و موز منجمد شوند.

مرحله دوم

پس از گذشت این زمان انبه را به همراه موز، خامه نارگیل و آب لیمو ترش تازه درون غذاساز می ریزیم، سپس به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. حالا مایه بستنی را به ۳ قسمت یکسان تقسیم می کنیم.

مرحله سوم

در ادامه به یکی از قسمت های بستنی اسپیرولینا آبی اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم، سپس یکی از قسمت های بستنی را ساده می گذاریم و به قسمت باقی مانده اسپیرولینا سبز اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مایه بستنی را مخلوط کرده تا کاملا سبز رنگ شود، سپس چوب های بستنی را درون قالب پاپسیکل قرار می دهیم. در ادامه مقداری از مایه بستنی آب ابتدای قالب ریخته و به ترتیب مایه زرد و سبز را درون قالب می ریزیم.

مرحله پنجم

حالا قالب را به مدت ۵ ساعت درون فریزر قرار می دهیم تا بستنی کاملا خنک و سفت شود. پس از گذشت این زمان قالب را از فریزر خارج می کنیم و بستنی ها را از قالب جدا کرده، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 2 شهریور 1401
کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.