طرز تهیه مارمالاد زردآلو

طرز تهیه مارمالاد زردآلو بدون ژلاتین طرز تهیه مارمالاد زردآلو خانم گل آور طرز تهیه مارمالاد زردآلو با ژلاتین طرز تهیه مارمالاد زردآلو خشک مارمالاد زردآلو مامی سایت طرز تهیه مارمالاد برای کیک مارمالاد زردآلو قیمت

مارمالاد زردآلو یکی از انواع مارمالادهای خوشمزه و بین المللی است که از آن برای تزیین برخی از شیرینی ها و کیک ها استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مارمالاد زردآلو در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم مارمالاد زردآلو
زردآلو۵۰۰ گرم
شکر۵۰۰ گرم
زعفران دم کرده۱ قاشق سوپخوری
جوهر لیمونوک قاشق چایخوری

طرز تهیه مارمالاد زردآلو

مرحله اول

برای تهیه مارمالاد زردآلو خوشمزه در ابتدای کار زردآلو را شسته و درون آبکش قرار می دهیم تا کاملا خشک شوند. در ادامه هسته زردآلوها را جدا کرده و درون غذاساز می ریزیم، سپس به خوبی میکس می کنیم.

مرحله دوم

زمانی که زردآلوها پوره شدند، هم زدن را متوقف کرده و آنرا به همراه شکر درون یک تابه مناسب می ریزیم. در ادامه پوره زردآلو را به خوبی مخلوط می کنیم تا شکر حل شود، سپس تابه را روی حرارت ملایم می گذاریم.

مرحله سوم

حالا پوره زردآلو را به صورت مداوم هم می زنیم تا شکر کاملا آب شود، سپس کف روی مارمالاد را با قاشق جمع کرده و دور می ریزیم تا در نهایت مارمالاد رنگ شفاف و براقی داشته باشد و اجازه می دهیم به مدت ۲۰ دقیقه بجوشد.

مرحله چهارم

پس از گذشت این مدت، زمانی که مارمالاد قوام مناسب پیدا کرد، زعفران دم کرده را به همراه جوهر لیمو را به تابه اضافه کرده و به پس از مخلوط کردن تابه را از روی حرارت بر می داریم. حالا تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم.

مرحله پنجم

در صورتی که علاقه به داشتن مارمالاد سفت داشته باشید، می توانید ۱ قاشق چایخوری پودر ژلاتین را به همراه ۱ قاشق سوپخوری آب مخلوط کرده و به تابه اضافه کنید. حالا اجازه می دهیم مارمالاد به خوبی خنک شود. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 6 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.