طرز تهیه سس پستو

طرز تهیه سس پستو بدون پنیر طرز تهیه سس پستو قرمز طرز تهیه سس پستو با خامه طرز تهیه سس پستو با ریحان خشک طرز تهیه سس پستو با دانه کاج طرز تهیه سس پستو اسفناج طرز تهیه سس پستو برای ماکارونی طرز تهیه سس پستو برای مرغ

سس پستو یکی از انواع سس های خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سس پستو در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم سس پستو
برگ ریحان تازه۲ پیمانه
سیر۲ حبه بزرگ
آب لیمو ترش تازه⅓ پیمانه
بادام زمینی⅓ پیمانه
پارمسان½ پیمانه
روغن زیتون بدون بو½ پیمانه
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سس پستو

مرحله اول

برای تهیه سس پستو به روش خانگی در ابتدای کار یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا گرم شود، سپس بادام زمینی را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا بوی خامی آن گرفته شود.

مرحله دوم

حالا ریحان تازه را شسته و درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی اش کاملا خارج شود. در ادامه ریحان را به همراه سیر، پنیر پارمزان، آب لیمو ترش تازه و مقداری نمک و فلفل سیاه به غذا ساز اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در ادامه مواد درون غذاساز را به خوبی میکس می کنیم تا پوره شوند، سپس بادام زمینی رست شده را به غذاساز اضافه کرده و به میکس کردن ادامه می دهیم تا مواد سس کاملا ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله روغن زیتون بدون بو را کم کم به غذاساز اضافه کرده و به خوبی میکس می کنیم تا سس یکدست شود. در نهایت سس را درون ظرف مناسب ریخته و درون یخچال نگهداری می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 11 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.