طرز تهیه سالاد کلم بنفش

طرز تهیه سالاد کلم قرمز با هویج طرز تهیه سالاد کلم قرمز با خیارشور سالاد کلم بنفش با کالباس طرز تهیه سالاد کلم قرمز با سس مایونز طرز تهیه سالاد کلم قرمز رستورانی سالاد کلم قرمز با کشمش و گردو سالاد کلم قرمز و انار سالاد کلم بنفش با ماست

سالاد کلم بنفش یکی از انواع سالادهای خوشمزه و پرطرفدار است که با مواد و رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم بنفش در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم برگ بنفش۱ پیمانه
گل کلم¼ کلم کوچک
هویج۱ عدد متوسط
جعفری۲ قاشق غذاخوری
پیازچه۴ ساقه
زیتون½ پیمانه
خیارشور۲  عدد
پنیر فتابه مقدار کافی
آب لیمو ترش تازهبه مقدار کافی
روغن زیتونبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد کلم بنفش

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم خوشمزه در ابتدای کار جعفری و پیازچه را شسته و به صورت ریز خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. حالا کلم بنفش را می شویم و به صورت خیلی ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا گل کلم را شسته و به صورت ریز رنده می کنیم، سپس به همراه کلم بنفش و زیتون به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه هویج را می شوییم و پس از جدا کردن پوست آن با دندان های درشت رنده، رنده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله خیارشور را به صورت ورقه ای نازک خرد کرده و به کاسه اضافه می کنیم. حالا مقداری پنیر فتا را به صورت ریز خرد کرده و به همراه مقداری آب لیمو ترش تازه، روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه به کاسه می افزاییم.

مرحله چهارم

حالا مواد سالاد را با دو قاشق به خوبی زیر و رو کرده تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه سالاد را به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال گذاشته تا مزه ها با هم ترکیب شوند، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 12 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.