طرز تهیه همبرگر بوقلمون

طرز تهیه همبرگر بوقلمون رژیمی طرز تهیه برگر بوقلمون یونانی با سس مخصوص همبرگر بوقلمون نی نی سایت برگر بوقلمون به خانه برمیگردیم

همبرگر بوقلمون یکی از انواع انواع غذاهای فست فودی خوشمزه و سالم است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه همبرگر بوقلمون در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۳ نفر
ران و سینه بوقلمون۳۰۰ گرم
پیاز۱ عدد متوسط
سیر۲ حبه
جعفری۱ کاسه کوچک
سس مایونز و سس خردلاز هر کدام ۱ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا۲ قاشق غذاخوری
پودر سوخاری۲ قاشق غذاخوری سرپر
نان برگر۳ عدد
زعفران دم کرده۲ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمزبه مقدار کافی
پودرسیر، پودر پیاز و پاپریکابه مقدار کافی
مواد لازم برای سس
خیارشور۱ عدد متوسط
پیاز۱ عدد کوچک
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازهبه مقدار کافی
فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه همبرگر بوقلمون

مرحله اول

برای تهیه برگر بوقلمون خوشمزه در ابتدای کار گوشت بوقلمون را از استخوان جدا کرده و درون یک کاسه مناسب چرخ می کنیم. حالا پیاز را به صورت ساطوری ریز خرد کرده و از صافی رد می کنیم تا آب اضافی اش گرفته شود.

مرحله دوم

حالا سیر رنده شده را به همراه سس مایونز، سس خردل، پنیر پیتزا، زعفران دم کرده و مقداری نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر سیر، پودر پیاز و پاپریکا به کاسه اضافه کرده، سپس به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

در ادامه جعفری تازه را به صورت ریز ساطوری کرده و به همراه پودر سوخاری به کاسه اضافه می کنیم، سپس به خوبی ورز می دهیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. حالا روی کاسه را با کیسه فریزر می پوشانیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم مواد برگر به مدت یک ساعت درون یخچال استراحت کند تا مزه ها ترکیب شوند. در این فاصله به سراغ درست کردن سس خیارشور می رویم، برای این منظور خیارشور را به صورت ریز رنده می کنیم.

مرحله پنجم

حالا پیاز را با دندانه های ریز رنده، رنده کرده و به همراه خیارشور، سس مایونز و مقداری فلفل سیاه و آب لیمو درون یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب شوند، سپس درون یخچال استراحت می دهیم.

مرحله ششم

پس از گذشت ۱ ساعت کاسه را از یخچال خارج کرده و یک تابه حاوی روغن روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا روغن به خوبی گرم شود در ادامه از مواد برگر به اندازه یک نارنگی بزرگ جدا کرده و به صورت برگر فرم می دهیم.

مرحله هفتم

حالا برگر را درون تابه گذاشته و دو طرفش را کاملا سرخ می کنیم. در نهایت برگر بوقلمون را به همراه سس خیارشور، کلم سفید، گوجه فرنگی، پیاز، پنیر گودا و سس کچاپ میان نان همبرگر گذاشته و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402
کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.