طرز تهیه دسر پان اسپانیا

طرز تهیه دسر پان اسپانیا با بیسکویت پتی بور طرز تهیه دسر پان اسپانیا لیوانی طرز تهیه دسر پان اسپانیا بدون نشاسته طرز تهیه پان اسپانیایی ساده طرز تهیه پان اسپانیا قالبی طرز تهیه دسر پان اسپانیا سوران فیلم دسر پان اسپانیا

دسر پان اسپانیا یکی از انواع دسرهای ساده و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر پان اسپانیا در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم دسر پان اسپانیا
آرد½ پیمانه
تخم مرغ۲ عدد
شکر۱ پیمانه
شیر۴ پیمانه
پودر کاکائو۲۰ گرم
نشاسته ذرت۴ قاشق غذاخوری
وانیل¼ قاشق چایخوری
کره۵۰ گرم
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
گردوی خرد شده½ پیمانه
بسکویت پتی بور۱ بسته
موز۳ عدد

طرز تهیه دسر پان اسپانیا

مرحله اول

برای تهیه دسر پان اسپانیا خوشمزه در ابتدای کار تخم مرغ را به همراه شکر و وانیل رو یک کاسه مناسب ریخته و با دور تند همزن برقی به مدت ۵ تا ۶ دقیقه به خوبی هم می زنیم تا مخلوط تخم مرغ کرم رنگ و کش دار شود.

مرحله دوم

توجه داشته باشید بین کار کاسه را چندین مرتبه دورگیری کنید تا بوی نامطبوع تخم مرغ از بین برود. حالا نشاسته ذرت را به همراه آرد درون کاسه الک کرده و با دور کند همزن برقی در حد مخلوط شدن هم می زنیم.

مرحله سوم

در ادامه مایع درون کاسه را به همراه شیر درون یک قابلمه مناسب می ریزیم و به خوبی هم می زنیم تا مواد درون شیر حل شوند، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم گذاشته و به صورت مداوم هم می زنیم تا غلیظ شود.

مرحله چهارم

زمانی که مایه درون قابلمه به غلظت فرنی رسید، آنرا از روی حرارت کنار گذاشته و مایه را به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم. حالا به یکی از قسمت ها پودر کاکائو را اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم.

مرحله پنجم

در ادامه خامه صبحانه را به همراه کره به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و به دو قسمت پودینگ می افزاییم، سپس به خوبی هم می زنیم تا کره و خامه درون مایه پودینگ پخش شوند. حالا ظرف سرومان را انتخاب می کنیم.

مرحله ششم

حالا یک لایه بیسکویت خرد شده درون ظرف ریخته و روی آنرا با پودینگ وانیلی می پوشانیم، سپس گردوی خرد شده را به همراه موز ورقه ای روی دسر وانیلی می چینیم و روی آنرا با دسر کاکائویی کاملا کاور می کنیم.

مرحله هفتم

حالا مراحل را به همین ترتیب ادامه می دهیم تا مواد تمام شده یا گنجایش ظرف پر شود. در نهایت دسر را به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.