طرز تهیه مارمالاد آلوچه

طرز تهیه مارمالاد آلوچه , دستور پخت مارمالاد آلوچه گوجه سبز آلو سبز

مارمالاد آلوچه یکی از انواع مرباهای خوشمزه و متفاوت است که معمولا برای تزیین برخی از شیرینی ها از آن استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مارمالاد آلوچه در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم مارمالاد آلوچه
آلوچه شیرین یا ملس۳۰۰ گرم
شکر۱٫۵ پیمانه
آب۱ پیمانه

طرز تهیه مارمالاد آلوچه

مرحله اول

برای تهیه مارمالاد آلوچه خوشمزه در ابتدای کار آلوچه های شیرین را به خوبی می شوییم و به همراه آب درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس روی حرارت قرار می دهیم تا آلوچه ها کاملا پخته و نرم شوند.

مرحله دوم

زمانی که آلوچه ها کاملا نرم شدند، آنها را با گوشتکوب کمی می کوبیم تا گوشت آنها از هسته جدا شود، سپس قابلمه را از روی حرارت کنار می گذاریم. حالا آبکش را روی یک قابلمه مناسب قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله آلوچه پخته شده را درون آبکش ریخته و با گوشتکوب یا دست به خوبی ورز می دهیم تا هسته و پوست آلوچه ها جدا شود. در ادامه شکر را به قابلمه اضافه کرده و روی حرارت قرار می دهیم تا مارمالاد پخته شود.

مرحله چهارم

در صورت دلخواه می توانید مقداری رنگ خوراکی به قابلمه اضافه کرده تا در نهایت مارمالاد خوش رنگ تری داشته باشیم. زمانی که مارمالاد پخته شد اجازه می دهیم کاملا خنک شود، سپس درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.