طرز تهیه سالاد مکزیکی

طرز تهیه سالاد مکزیکی با کالباس طرز تهیه سالاد مکزیکی ساده طرز تهیه سالاد مکزیکی با کلم سفید طرز تهیه سالاد مکزیکی مجلسی طرز تهیه سالاد مکزیکی با ذرت طرز تهیه سالاد مکزیکی با کشمش طرز تهیه سالاد مکزیکی با سیب زمینی طرز تهیه سالاد مکزیکی با مرغ

سالاد مکزیکی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و بین المللیی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مکزیکی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۳ نفر
کنسرو لوبیا قرمز۱ قوطی
ذرت۱ کاسه
خیارشور۲ عدد
پیاز۱ عدد
جعفری تازه۱ کاسه
هویج۲ عدد
کلم قرمز¼ کلم کوچک
مواد لازم برای سس
روغن زیتونبه مقدار کافی
آب لیمو ترش تازهبه مقدار کافی
پولبیبر، نمک و فلفل قرمزبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد مکزیکی

مرحله اول

برای تهیه سالاد مکزیکی خوشمزه در ابتدای کار کلم قرمز را به صورت نواری نازک خرد کرده و درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس هویج را به صورت درشت رنده کرده و به همراه ذرت به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا خیارشور را به صورت ورقه ای نازک خرد کرده و به همراه کنسرو لوبیا قرمز به کاسه می افزاییم در ادامه جعفری را به صورت ساطوری، سپس پیاز را به صورت خلالی نازک خرد کرده و به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله به سراغ درست کردن سس سالاد می رویم، برای این منظور روغن زیتون را به همراه مقداری پول بیبر، آب لیمو ترش تازه، فلفل قرمز و نمک درون یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سس یکدست شده را به صورت پخش روی مواد سالاد ریخته و با کمک دو قاشق سالاد را زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد برود. در نهایت سالاد را به مدت ۱ ساعت درون یخچال استراحت می دهیم و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.