طرز تهیه سالاد آمریکایی

طرز تهیه سالاد آمریکایی سالاد آمریکایی سیب زمینی

سالاد آمریکایی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و محبوب آمریکایی است که به عنوان یک سالاد بین المللی شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد آمریکایی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کنسرو نخود فرنگی½ لیوان
هویج۴ عدد
سیب زمینی۴ عدد
خیارشور۱۰ عدد
سیر (اختیاری)۲ حبه
ماست½ لیوان
سس مایونز½ لیوان
کنسرو ذرتبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد آمریکایی

مرحله اول

برای تهیه سالاد آمریکایی خوشمزه در ابتدای کار پوست هویج ها و سیب زمینی ها را جدا کرده و درون یک قابلمه مناسب می گذاریم، سپس به اندازه ای که روی مواد را بگیرد آب درون قابلمه ریخته و روی حرارت متوسط می گذاریم.

مرحله دوم

در ادامه اجازه می دهیم سیب زمینی و هویج به مدت ۴۰ دقیقه درون آب جوش بمانند تا کاملا پخته شوند. پس از گذشت این مدت، زمانی که هویج و سیب زمینی کاملا پخته و نرم شدند، آنها را از قابلمه خارج می کنیم.

مرحله سوم

پس از اینکه هویج و سیب زمینی ها کاملا خنک شدند، آنها را به همراه خیارشور به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه نسبتا بزرگی می ریزیم. در ادامه نخود فرنگی و مقداری ذرت به کاسه می افزاییم.

مرحله چهارم

حالا در صورت تمایل سیر را درون هاون ریخته و می کوبیم تا سیر له شود، سپس ماست را به همراه سس مایونز درون یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی هم می زنیم تا ماست و سس با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله سیر له شده را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه به کاسه حاوی سس اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم، سپس به کاسه حاوی مواد سالاد می افزاییم. در ادامه مواد سالاد را با قاشق زیر و رو می کنیم.

مرحله ششم

حالا روی کاسه را با سلفون یا درپوش می پوشانیم، سپس سالاد را به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند. پس از گذشت این زمان سالاد را از یخچال خارج کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 7 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.