طرز تهیه سالاد مرغ

طرز تهیه سالاد مرغ مجلسی طرز تهیه سالاد مرغ ساده طرز تهیه سالاد مرغ و قارچ طرز تهیه سالاد مرغ با شوید طرز تهیه سالاد مرغ با پیازچه طرز تهیه سالاد مرغ با سس مایونز طرز تهیه سالاد مرغ با نان تست طرز تهیه سالاد مرغ رژیمی لاغری

سالاد مرغ یکی از انواع سالادها محبوب در سراسر جهان است که در هر کشوری با دستوری منحصر به فرد درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مرغ در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۲۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
بیکن یا کالباس۵ ورق
پیازچه¼ لیوان
گوجه فرنگی گیلاسی½ لیوان
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
ماست چکیده۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد مرغ

مرحله اول

برای تهیه سالاد مرغ مجلسی در ابتدای کار سینه مرغ را درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم، سپس مقداری نمک و فلفل سیاه روی سینه مرغ می ریزیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم.

مرحله دوم

حالا پیاز را به ۴ قسمت تقسیم می کنیم، سپس درون قابلمه حاوی سینه مرغ قرار می دهیم. در ادامه به اندازه ای که روی سینه مرغ را بگیرد آب اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله اجازه می دهیم سینه مرغ به مدت ۴۵ دقیقه درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود. در ادامه پس از گذشت این زمان سینه مرغ را از قابلمه خارج می کنیم، سپس درون آبکش قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم گوشت مرغ کاملا خنک شود، سپس آن را ریش ریش می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم، سپس بیکن ها را درون تابه قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله بیکن ها را کاملا سرخ می کنیم، سپس از تابه خارج می کنیم. در ادامه بیکن ها را به اندازه دلخواه خرد می کنیم، سپس گوجه فرنگی گیلاسی را می شوییم و به ۴ قسمت مساوی خرد می کنیم.

مرحله ششم

حالا پیازچه را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود، سپس به صورت ریز خرد می کنیم. در ادامه سس مایونز را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و هم می زنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله زمانی که بافت سس از هم باز شد ماست چکیده را به آن اضافه می کنیم و به هم زدن ادامه می دهیم تا سس ماست کاملا ترکیب و یکدست شود. در ادامه سینه مرغ ریش ریش شده را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله هشتم

حالا گوجه فرنگی را به همراه بیکن و پیازچه درون کاسه حاوی سینه مرغ ریش ریش شده اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم. در ادامه سس ماست را درون مخلوط سالاد می ریزیم و خوب هم می زنیم.

مرحله نهم

در این مرحله نمک و فلفل سالاد را اندازه می دهیم و با قاشق هم می زنیم تا مواد ترکیب شده، سپس سس به خورد سالاد برود. در ادامه روی سالاد مرغ را با سلفون می پوشانیم، سپس درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله دهم

در نهایت اجازه می دهیم سالاد مرغ به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال استراحت کند تا سس به خورد مواد برود، سپس مزه ها ترکیب شوند. در ادامه پس از گذشت این زمان سالاد را از یخچال خارج نمی کنیم، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.