طرز تهیه دسر به

طرز تهیه دسر به ترکیه ای طرز تهیه دسر به با بستنی طرز تهیه دسر به زبان فارسی طرز پخت به طرز تهیه به پخته برای سرفه طرز پختن به برای سرماخوردگی روش پختن میوه به نی نی سایت

دسر به یکی از انواع دسرهای خوشمزه و ساده است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر به در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم دسر به
به۲ عدد
شکر۲ قاشق غذاخوری
آب۲ لیوان
وانیلنوک قاشق چایخوری
گلاب۱ قاشق غذاخوری
پودر زعفرانبه مقدار کافی
گردو و پودر پستهبه مقدار کافی

طرز تهیه دسر به

مرحله اول

برای تهیه دسر به خوشمزه در ابتدای کار پوست به ها را جدا کرده و به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم، سپس با کمک قاشق هسته های وسط به را جدا کرده و خالی می کنیم. حالا به ها را درون قابلمه مسی می چینیم.

مرحله دوم

در ادامه شکر را به همراه پودر زعفران، آب، وانیل و گلاب به قابلمه اضافه کرده و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. حالا درب قابلمه را بسته و اجازه می دهیم به کاملا پخته شده و خوش رنگ شده، سپس سس غلیظ شود.

مرحله سوم

زمانی که سس به غلظت رسید، قابلمه را از روی حرارت کنار گذاشته و اجازه می دهیم دسر کاملا خنک شود، سپس آنرا درون ظرف مورد نظرمان ریخته و مقداری از سس به صورت پخش روی به ها می ریزیم.

مرحله چهارم

لازم به ذکر است بدانید مقدار شکر بسته به ذائقه هر فرد تغییر می کند. در ادامه دسر به را به دلخواه با مغز گردو، مغز فندق و پودر پسته تزیین کرده، سپس به همراه بستنی وانیلی سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 26 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.