طرز تهیه سوپ تره فرنگی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی با جو طرز تهیه سوپ تره فرنگی مجلسی سوپ تره فرنگی رزا منتظمی طرز تهیه سوپ تره فرنگی فرانسوی طرز تهیه سوپ تره فرنگی با رب گوجه طرز تهیه سوپ تره فرنگی رژیمی طرز تهیه سوپ تره فرنگی با تخم مرغ طرز تهیه سوپ تره فرنگی با قارچ

سوپ تره فرنگی یکیاز سوپ های خاص و خوشمزه بین المللی است که با رسپی های بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ تره فرنگی در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
شیر۱ لیتر
خامه۵۰ گرم
قلم گوساله۱ عدد
زرده تخم مرغ۱ عدد
روغن مایعبه اندازه کافی
تره فرنگی متوسط۶ عدد
آرد سفید۲ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل، زردچوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

مرحله اول

برای تهیه سوپ تره فرنگی خوشمزه ابتدای کار تره فرنگی ها را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی شان خارج شود. یک قابلمه مناسب روی حرارت زیاد قرار می دهیم و ۲ لیوان آب داخل قابلمه می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله اجازه می دهیم آب به جوش بیاید، در همین حین تره فرنگی ها را خرد می کنیم. در ادامه وقتی آب جوش آمد، تره فرنگی را به همراه قلم گوساله و مقداری زردچوبه درون آب جوش قرار می دهیم.

مرحله سوم

حالا حرارت را ملایم می کنیم و اجازه می دهیم قلم گوساله و تره فرنگی ها به مدت ۱ ساعت درون آب جوش بماند تا بپزند. در ادامه پس از گذشت این زمان وقتی قلم گوساله مغز پخت شد، مغز آن را خارج می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله مغز قلم گوساله را به همراه تره فرنگی و آب باقی مانده از پخت تره فرنگی درون غذاساز می ریزیم و میکس می کنیم تا پوره شود. در ادامه پوره تره فرنگی را درون یک کاسه مناسب قرار می دهیم.

مرحله پنجم

حالا یک قابلمه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن درون قابلمه می ریزیم. در ادامه آرد را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود و کمی رنگ آن تغییر کند.

مرحله ششم

در این مرحله شیر را کم کم به به آرد اضافه می کنیم و هم می زنیم تا آرد گلوله نشود. در ادامه پوره تره فرنگی را به قابلمه اضافه می کنیم، سپس مقداری نمک به همراه فلفل سیاه به سوپ اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

حالا درب قابلمه را می گذاریم و اجازه می دهیم، سوپ به طور کامل بپزد و جا بیوفتد. در ۱۰ دقیقه آخر پخت، درون یک کاسه زرده تخم مرغ را اضافه می کنیم، سپس با چنگال هم می زنیم تا از لختگی خارج شود.

مرحله هشتم

در نهایت زرده تخم مرغ را به سوپ اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم و اجازه می دهیم سوپ کمی جوش بزند. در ادامه پس از گذشت ۱۰ دقیقه سوپ را درون ظرف مورد نظر می ریزیم، سپس با خامه تزئین می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 21 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.